Seiko SKX-trøbbel - bezelen er løs og spinner i mangel på "plastikk-ring"

Medlem
24. juni 2010
Innlegg
98
Hei!

Min SKX009 ble fiklet mye med, og som et resultat ble bezelen på et tidspunkt tatt av, med det resultat at "plastikkringen"/silikonringen/gummiringen ble ødelagt. Det hele endte med at jeg fjernet den, og bezelen spinner nå rundt som et uvær, og har lett for å falle av. Høres dette kjent ut? Er det mulig å få tak i en slik silikon-sak?
 
Jeg tipper du må kjøpe en komplett ny bezel. Send en mail til chronograph.com-folkene, de pleier å være god på reservedeler til Seiko.
 
Stik hovedet ind forbi din Seiko AD. Han kan hurtigt og billigt hjælpe dig - uanset om det er lynettepakningen eller lynettefjederen, som du mangler ;)
 
gummi ring

Hei!

Min SKX009 ble fiklet mye med, og som et resultat ble bezelen på et tidspunkt tatt av, med det resultat at "plastikkringen"/silikonringen/gummiringen ble ødelagt. Det hele endte med at jeg fjernet den, og bezelen spinner nå rundt som et uvær, og har lett for å falle av. Høres dette kjent ut? Er det mulig å få tak i en slik silikon-sak?

hei
jeg har nok slik ring liggende, hvis du er i oslo, stikk innom meg eller send klokka.
roger sveian
920 89 412