Seiko SDGA003

Krille, har ikke du sabbatsår fra klokkehandling?

Mener å huske ett innlegg rundt nyttår der du ber om hjelp til å holde deg unna fristelser i året som kommer...
Hvis du først skal bryte forsettet finnes det vel bedre alternativer enn denne?!?

Krille, har ikke du sabbatsår fra klokkehandling?

Mener å huske ett innlegg rundt nyttår der du ber om hjelp til å holde deg unna fristelser i året som kommer...
Hvis du først skal bryte forsettet finnes det vel bedre alternativer enn denne?!?

Joda, jeg har jo det.... Holder forsåvidt ennå, men det er jo lov (anbefalt t.o.m) å drømme litt rundt! Kommer nok ikke til å handle en sånn nå, men det hadde vært morsomt om det dukket opp noen sånne på forumet.

Aha... Windowshopping! ;)

Missforstå meg rett, jeg syntes dette sølibatet er menigsløst, men hvis dette er noe du ønsker selv så skal jeg respektere det... Er inne i et aldri så lite sølibat selv (ikke selvpålagt), så jeg skjønner at det sitrer! :D

Veldig stilig om du går for den Timebandit. Virkelig en klokke som skiller seg ut fra mengden dette.

Hei.

Da er klokka bestilt.....Ang paypal og feil så var det bara min uvitenhet at kortet måtte sjekkes for det obligatoriske 15 kronene i trekk fra paypal der jeg etter ett par dager må bekrefte rett kort og får igjen mine 15 kr.....Uff det ble en tung setning;)

Mvh
Timebandit

SDGA001.jpg
[/IMG]
PC2310741.jpg
[/IMG]

Hei.

Da er klokka bestilt.....Ang paypal og feil så var det bara min uvitenhet at kortet måtte sjekkes for det obligatoriske 15 kronene i trekk fra paypal der jeg etter ett par dager må bekrefte rett kort og får igjen mine 15 kr.....Uff det ble en tung setning;)

Mvh
Timebandit

Rått! Hvor endte du opp med å bestille fra? Creationwatches?

Blir veldig gøy å se unboxing og forhåpentligvis et lite "review" av denne altså. Den vokser på meg mer og mer hver gang jeg ser bilder av den. Gratulerer :)

Rått! Hvor endte du opp med å bestille fra? Creationwatches?

Blir veldig gøy å se unboxing og forhåpentligvis et lite "review" av denne altså. Den vokser på meg mer og mer hver gang jeg ser bilder av den. Gratulerer :)

Hei igjen..

Ble Creationwatches etter din "anbefaling"......;)

Mvh
Timebandit

Sånn for ordens skyld.....hvordan betales momsen når du har betalt en klokke du venter på fra utlandet ?

Mvh
Timebandit

Det kommer litt ann på hvem som står for frakten, Fedex sender deg faktura, mens Posten vil ha pengene før du får pakken.