Solgt Seiko Prospex sbdc063 «Baby MM»

Medlem
1. nov. 2013
9B49F1B0-6C39-4F15-8863-3D995841F129.jpeg
Artig klokke selges/ byttes i ein «penere» klokke. Sarx055/045 er absolutt av interesse. 045 spesielt, siden denne er noe mindre, og en liten anelse rimeligere. Eller noe i samme gate. Prøv meg gjerne.

Klokken er pen. Den har fått noen spor av bruk, mest på lenke og på nedre venstre lug. Normale hairlines på lenke. To små dings på lug. Så og si umulig å fange på bilder, og knapt synlige ved daglig bruk. Denne har sittet på hånden siden jeg fikk den. Meget kvalifisert klokke som hverdagsbeater. Pen er den også. Utforming på kasse gjør at den sitter som et skudd. Bedre passform en noe annet jeg har prøvd i Prospex-serien. Bezel oppleves forskjellig ut i fra lyssetting. Noen ganger fremstår den blå, mens andre ganger opptrer den som en helsort bezel. Ganske fascinerende.

- 44mm, oppleves mer som 42 vil jeg påstå.
- 6R15 verk.
- Diashield coating på kasse.
- Safirglass med AR på undersiden.

Kommer med boks og papirer. Mva skal være betalt. Fikk med en bunke papirer fra første eier, der mva for klokke, og senere også etter-bestilt lenke, er dokumentert.

Leveres altså med både original gummi + original lenke. Eller, den er i alle fall original til den sorte versjonen. En av de mer behagelige lenkene jeg har prøvd som er original Seiko.

Pris 6500,-
Sender gjerne. Da mot forskuddsbetaling og at kjøper dekker frakt.

Flere bilder ordnes på oppfordring.

Redigert: