Seiko Monster

Den har vært omtalt i en eller annen sammenheng her på sonen tidligere, men jeg tror ikke at det er noen her som har kjøpt den (ennå) :D
Det er i overkant drøyt med 5K + mva for en Monster, men tror allikevel at den kommer til å stige i verdi, eeh-pris, i tiden fremover. Som f.eks. denne, samt yellow og blue.

Seiko Suomi Monster

Frisk og sporty versjon, men lite klokke for pengene. Perfekt for en Seiko collector vil jeg tro.

Jeg har lagt meg til en slags vane, eller kall det gjerne uvane, at jeg legger inn skambud på utvalgte klokker på ebay. Det pleier alltid å ende med at jeg blir overbydd. For å gjøre historien kort så kom det en Seiko Orange Monster med posten i dag!
Jeg har lest mye bra om denne klokken her på forumet så jeg har jo kunnet tenke meg å se nærmere på den. Slik sett så var det jo hell i uhell. :)
Den ser veldig bra og jeg gleder meg til å bruke den noen dager nå.

Jeg har lagt meg til en slags vane, eller kall det gjerne uvane, at jeg legger inn skambud på utvalgte klokker på ebay. Det pleier alltid å ende med at jeg blir overbydd. For å gjøre historien kort så kom det en Seiko Orange Monster med posten i dag!
Jeg har lest mye bra om denne klokken her på forumet så jeg har jo kunnet tenke meg å se nærmere på den. Slik sett så var det jo hell i uhell. :)
Den ser veldig bra og jeg gleder meg til å bruke den noen dager nå.

Flott, vi gleder oss til bilder!

Dette er vel en av de få klokkene jeg har på ønskelisten som jeg faktisk har råd til å kjøpe, så jeg vil gjerne høre hvordan du opplever den...