Solgt Seiko Marinemaster SBDX001

Medlem
1. des. 2017
Innlegg
6
Sted
Bergen
Merke, modell og år:
Seiko Marinemaster SBDX001, 2015.

Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
I pen stand. Urkassen har minimalt med bruksmerker. Lenken/låsen bærer litt mer preg av bruk, men ingenting stygt, dypt eller utenom det vanlige. Alt i alt fremstår den som veldig pen. Følger med en waffle strap fra Uncle Seiko, den originale gummireimen samt lenken. Jeg er andre eier av klokken, og etter hva jeg har inntrykk av har den blitt lite brukt av både meg og eier før. Jeg har kun brukt klokken på gummireim.

Dokumentasjon og historikk:
Inner- og ytterboks, kvittering på trykktest fra ifjor høst, manualer, garantikort stemplet aug. 2015.. Såvidt jeg kan se følger alt med utenom kjøpskvittering. Klokken er kjøpt i Japan.

Øvrig informasjon:
Selges med tungt hjerte for å finansiere andre ting enn klokker. Jeg kjøpte den ifjor høst og endte opp med 3 nye iløpet av en relativt kort periode, derav sparsommelig brukt. Hadde egentlig lovet meg selv å ikke selge denne da jeg har siklet etter den lenge, men slik gikk det altså ikke. Hardlex-krystallen gir en nydelig dybde i skiven som jeg ikke helt har fått med på bildene.

Jeg har referanser i GG-tråden under dette brukernavnet og under en bruker ved navn @crlien som jeg inntil nylig ikke klarte å logge inn på. Kan logge inn og svare deg der hvis det skulle være noen tvil. Flere bilder kan tilsendes.

Sted: Bergen

Pris eller bytteverdi: 14 000 pluss eventuell frakt



 
Redigert: