Her kommer muligheten til å kjøpe en allsidig skjønnhet som passer til alle anledninger. Etter min mening er dette uten tvil et av de beste urene under 10k.
Klokken sitter nå på en two-tone oysterlenke fra Strapcode(min favoritt). Den orginale brune skinnreima som er tilnærmet ubrukt pluss en grønn nato følger med. I tillegg kommer den 100% komplett med boks, papirer og dokumentasjon på betalt MVA.
Første eier kjøpte klokken fra utenlandsk forhandler i midten av februar i år. Jeg overtok den én måned senere og har brukt den pent i rotasjon med andre klokker siden. Forventede bruksmerker i form av hairlines finnes, ellers er den strøken.
Hvis ønskelig kan jeg vise til en rekke kun gode referanser på Klokkeriets Referansegruppe på facebook.
Prisen på 6500,- inkluderer frakt med Norgespakken.
Urverk:
-Automatisk
-Kaliber 6R15
-50 timer gangreserve
Urkasse:
-Stål
-Diameter 38 mm
-Tykkelse 12 mm
-Lug til lug 46 mm
-Vanntett 20 ATM
-Grønn skive med gullfarget visere og detaljer
Klokken sitter nå på en two-tone oysterlenke fra Strapcode(min favoritt). Den orginale brune skinnreima som er tilnærmet ubrukt pluss en grønn nato følger med. I tillegg kommer den 100% komplett med boks, papirer og dokumentasjon på betalt MVA.
Første eier kjøpte klokken fra utenlandsk forhandler i midten av februar i år. Jeg overtok den én måned senere og har brukt den pent i rotasjon med andre klokker siden. Forventede bruksmerker i form av hairlines finnes, ellers er den strøken.
Hvis ønskelig kan jeg vise til en rekke kun gode referanser på Klokkeriets Referansegruppe på facebook.
Prisen på 6500,- inkluderer frakt med Norgespakken.
Urverk:
-Automatisk
-Kaliber 6R15
-50 timer gangreserve
Urkasse:
-Stål
-Diameter 38 mm
-Tykkelse 12 mm
-Lug til lug 46 mm
-Vanntett 20 ATM
-Grønn skive med gullfarget visere og detaljer

Redigert: