Seamaster Unboxing

Hun brukte latex, men for øvrig er jeg enig :cool:

Mens vi driver på med flisespikking;)

"Latex eller naturgummi (cis-1,4 polyisopren) er gummi som i uminnelige tider er blitt fremstilt fra saften til gummitreet, var den første polymer som fikk industriell betydning. Allerede i 1839 fant amerikaneren Charles Goodyear ut at naturgummiens mekaniske egenskaper kunne forbedres vesentlig ved vulkanisering med svovel."

Fra wikipedia vel å merke

Gratulerer med en av Omegas mest vellykkede design! Denne kunne jeg godt tenke meg:) synd den er discontinued..

Siden min er på en annen lenke ville den også si hei

red.jpg

Ser at jeg trenger en mesh!

Minuteman: Gratulerer med en knalltøff Seamaster :)

Hvordan justerer man ledd på denne lenka? Er det skruer eller pins?

Går ikke an å justere. Den passer folk med 7-7.5" håndledd sånn rett ut av boksen, og så kan man kjøpe et ekstra ledd for å forlenge.

Og for å korte inn er det vel bare å klippe av en serie ledd i kjeden ?

Aldri prøvd, men jeg tviler på at noen trenger å korte inn lenken. Mine håndledd er latterlig små, og jeg trenger ikke noe kortere. Det er fem hull til mikrojustering på låsen, med nesten 2cm å gå på her.

Aldri prøvd, men jeg tviler på at noen trenger å korte inn lenken. Mine håndledd er latterlig små, og jeg trenger ikke noe kortere. Det er fem hull til mikrojustering på låsen, med nesten 2cm å gå på her.

Ahhh, med så mye micro bør det gå finfint ja.

Litt småhypp på en mesh selv, men får se ann litt. Usikker på hvor mye det vil bli brukt :)