Seals watches - innspill/kommentarer?

Medlem
2. mai 2015
Sted
Oslo
Hei,

Jeg har lenge fulgt med på kickstarter prosjektet "Seals watches". Nå som Model A er kommet ut synes jeg denne ser svært lovende ut og vurderer å gå til anskaffelse. I den forbindelse tenkte jeg høre om det er noen som har noen synspunkter på disse? Alle kommentarer er hjertelig velkommen! :)

https://seals-watches.com/

Hei,

Jeg har lenge fulgt med på kickstarter prosjektet "Seals watches". Nå som Model A er kommet ut synes jeg denne ser svært lovende ut og vurderer å gå til anskaffelse. I den forbindelse tenkte jeg høre om det er noen som har noen synspunkter på disse? Alle kommentarer er hjertelig velkommen! :)

https://seals-watches.com/

Jeg hadde en i stål/hvit en periode. Høy kvalitet og finish på kasse og skive i forhold til pris, men noe skarpe kanter på kassen. Remmene er veldig gode, og har en mye høyere kvalitet enn jeg forventet i denne prisklassen!

Den virker en del større på armen enn 41mm(?) skulle tilsi, på grunn av endefestene og remmen som gjør "lug-to-lug" ganske lang. Hovedgrunnen til at jeg solgte den var nettopp størrelsen da den ikke satt helt riktig på armen min.

Ok, det er størrelsen jeg er redd for også- har et relativt beskjedent håndledd på ca 16.5 cm. Var det lett å få solgt den videre?

Ok, det er størrelsen jeg er redd for også- har et relativt beskjedent håndledd på ca 16.5 cm. Var det lett å få solgt den videre?

Tja, var en del interesse i hvert fall. Fikk 4900,- for den.

Ser forresten det var sort jeg hadde ikke hvit, surret litt siden jeg i utgangspunktet bestilte hvit. Michael Seals er forresten veldig flink på oppfølging. Jeg hadde god kontakt med han før jeg fikk klokken, og når Posten surret det til her i Norge var han på ballen med en gang for å finne ut hva som hadde skjedd og hva han kunne gjøre.

Jeg har fremdeles min Model A, og har ingen planer om å kvitte meg med den. Det er mye klokke for pengene og kvalitetsfølelsen er høy.

Klokken ser selvfølgelig bedre ut i virkeligheten enn på bilder, som vanlig...

:)

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Ok, hvor stor oppleves den på armen? Har lest noen reviews om at den lug til lug er veldig lang og derfor ikke passer på små håndledd? jeg har 16,5 cm

Ser du også har noen subs i samlingen din- hvordan bærer denne i forhold?

Takk - det virker (som jeg forventet) at luggen gjør at den ser en del større ut på armen enn sub'en. Litt skeptisk til om det vil passe mine små håndledd.