Seadweller hos Briljant

J

jayeff

Guest
Hvorfor blir ikke denne solgt? Har han urealistiske forventninger? Noen her inne som har lagt inn bud på den?

SD har vel aldrig värt så populär som sub da den er litt mer klumpete og ser noe dubiös ut for amatören da den mangler cyclopen.
Jeg liker den godt men andre modeller er prioriterte, og så kan man få en nesten helt ny på rolexforums for en cirka 25-30k

SD har vel aldrig värt så populär som sub da den er litt mer klumpete og ser noe dubiös ut for amatören da den mangler cyclopen.
Jeg liker den godt men andre modeller er prioriterte, og så kan man få en nesten helt ny på rolexforums for en cirka 25-30k

Mitt inntrykk er annerledes. 16660 er sjeldnere enn Sub og blir fort solgt når de kommer på markedet. Prismessig har jeg sett dem ligge rundt 32-33k her i Norge.

De få som ligger til salgs på TRF er riktignok priset til ca. 30k, men så må man legge til norsk mva og da er man oppe i rundt 36k + frakt.

Stiller meg undrende over at noen skaffer 'nesten nye' sedwellere til 25' ja du finner godt brukte som har plenty bruksmerker for 30. Strøkne ligger høyere på blant annet rolexforums. Når det er sagt finner du 100 submarinere på hver seadweller, disse også til lavere pris enn i norge. Nye 116610 ligger på ca 42',- etc. I tillegg kommer den lovpålagte mva.

En fornuftig pris på en flott sd i mine øyne ligger rundt 35,- det tror jeg nok jonny glatt får for sin dersom han velger å selge for den prisen :cool: mange er skeptisk til 'kom med bud' taktikken også, inkl meg selv.

Nå har det vært en liten bølge av seadwellere siste par måneden, så kan jo hende at de få wis som kjøper en slik klokke har skaffet seg en. En liten tørkeperiode og vips så er det rift igjen.

Jeg kan også godt forstå at mange ønsker å prate ned pris på klokker de er interessert i :razz: