Sea-Dweller-tråden

IMG_4844.jpeg
 
Tja. Hva annet skal man bruke en Speedy-tirsdag til annet enn å poste et par bilder av SD triple 6 til? Håper dere tåler bombing av tråden. Rimelig (understatement) strøken skive, visere og bezelinsert? Open 5 på denne:
IMG_5215.jpeg
 
Kjære SD-fans og andre godtfolk!

For én uten kjøpshistorikk hos Store O´Bjerke kan det vel ikke bli stort bedre enn dette hvis man er tøff nok i trynet til å gå med denne BadAss-Deepsea´en?
Eller er det bedre å gå for "vanlig" SD eller kansje Sub?

Jeg er ikke utpreget invistor for å si det sånn, går heller på et par impulskjøpssmeller innimellom...
1702907881040.png
 
Jeg har alltid likt den graderte urskiva til deepsea, men min personlige mening er at sd4k er den fineste modellen :D
Kjære SD-fans og andre godtfolk!

For én uten kjøpshistorikk hos Store O´Bjerke kan det vel ikke bli stort bedre enn dette hvis man er tøff nok i trynet til å gå med denne BadAss-Deepsea´en?
Eller er det bedre å gå for "vanlig" SD eller kansje Sub?

Jeg er ikke utpreget invistor for å si det sånn, går heller på et par impulskjøpssmeller innimellom...
Vis vedlegg 355074Jeg har alltid likt den graderte skiva til deepsea, men tenker den er for stor for meg :) min personlige mening er at sd4k er beste modellen :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Mann1
Jeg er på jakt etter en pen SD. :) Kan noen fortelle meg om denne kom med både solid end links og lugholes i en periode?
 
Jeg er på jakt etter en pen SD. :) Kan noen fortelle meg om denne kom med både solid end links og lugholes i en periode?
16600 hadde dette, jeg har en fra -95 og den har solid end links og lug holes. Tror første modellene uten lugholes kom rundt 2002-2003.
 
  • Liker
Reaksjoner: Oleks90