Sandblåsing av seiko sxk007

Takk takk, folkens!

Unik look! Hvordan ble teksturen?

Teksturen ble veldig grei. Matt og røff uten å være ubehagelig mot huden. "satin" finish i koks grå!

@Olando! det skal jeg! Må få fikset glasset først da klokka har blitt brukt litt til å sveise med, og har sveiseråper/sprut på seg!
 
Redigert av en moderator:
rått resultat, mørk skinn-nato hadde passet bra på den.
Eneste er at jeg er litt skeptisk til ruheten mot huden....
Men rått look ja!
 
Da jeg så de første bildene fra prosessen ble jeg mildt sagt skeptisk, men ferdig med rød bezel og rem ser det faktisk helt rått ut! Om du vil drive litt butikk foreslår jeg å kjøpe inn X antall 007, behandle de på samme vis og legge de ut på K/S. Tipper de blir omsatt like raskt som varme wienerbrød :—)
 
Da jeg så de første bildene fra prosessen ble jeg mildt sagt skeptisk, men ferdig med rød bezel og rem ser det faktisk helt rått ut! Om du vil drive litt butikk foreslår jeg å kjøpe inn X antall 007, behandle de på samme vis og legge de ut på K/S. Tipper de blir omsatt like raskt som varme wienerbrød :—)

Jeg ville kjøpt en :)
 
Det ble skikkelig kult! Det er sjeldent jeg ser SKX'er som er blitt kulere etter modding, men det ble virkelig denne! Godt utført arbeid!
 
Det der ble virkelig stilig!
Jeg ville fryktet at den ville bli ru mot huden, da sen sandblåste flaten ville skrape.
Det der var et vellykket prosjekt1

Virkelig stilig!

8-D
 
Før jul kjøpte jeg en ny skx007 for 850,- fra rakutten.com i Japan. Sleng på bezelinsert 150,-. Legg på litt avanse, suksess! Come on!
 
Ikke frist meg nå gutter!!! :) (Skal tenke på det! :)

Den er faktisk ikke ru mot huden i det hele tatt, og er ikke ru å dra fingeren over. Baksiden er faktisk ganske luftig mot huden i motsetning til polert som fort ble klamt.