Samletråd - nettbutikker og merker

Akkurat sendt en ordre avgårde på xxl.no
(noter dere som har DnB Mastercard at det gis 25% på hele sortimanget ut dagen)

Skriver under på Meermin. Har ett par hittil, to nye par i bestilling. Sko fra classic collection kommer på rundt 1500 inkl. toll og moms, ferdig levert på døren, og de gir mye for pengene. Ingen erfaring med LM dessverre, de havner litt over mitt skobudsjett, men ville ikke fryktet for kvaliteten.

Eneste er kanskje at de har hatt (vet ikke om det fortsatt gjelder i like stor grad) litt problemer med kvalitetskontrollen, så enkelte sko som tydeligvis ikke har vært gode nok har likevel passert. Kan være greit å ta en ekstra nøye sjekk når de kommer, men bytte så lenge de er ubrukt er visstnok uproblematisk.

Dere som har erfaring med Meermin, hvordan vil dere vurdere disse størrelsesmessig? Normale, store eller små? Ellers noe jeg bør være obs på hvis jeg skal bestille?

@krille @Henrik C

Redigert av en moderator:
Dere som har erfaring med Meermin, hvordan vil dere vurdere disse størrelsesmessig? Normale, store eller små? Ellers noe jeg bør være obs på hvis jeg skal bestille?

Hvis du har brede føtter og høy vrist kan det sikkert være lurt å sende en mail til Meermin og høre hva de tenker. Mine føtter er som beskrevet i forrige setning, og jeg fikk ikke mine loafers på meg en gang. Kommer vel litt an på hvilken lest skoene du tenker på har, men loaferne er i alle fall lave og smale. Fikk heldigvis solgt mine videre til et annet TS-medlem, så selv om jeg var på bærtur fikk jeg hentet meg inn igjen :)

Noen som har tips om nettbutikker som fører og sender løpe/joggesko til Norge? Skulle hatt meg noen nye par Nike's men utvalget i nordnorge er begredelig.

Salg på Berg&Berg nå, synes de har noen fine slips, så fint å spare 50 %. Ellers har jo også Drake's også salg nå, skulle aller helst hatt noe derfra, men uten jobb og klokke på vei tåler ikke studentbudsjettet det.

Herring Shoes anbefales på det absolutt varmeste! Fantastisk kundeservice og lynrask shipping. Bestilte et par Herring som ankom dagen etter, dessverre var dem for små. Kontaktet butikk og fikk sendt dem i retur. To dager senere var nytt par Loake Buckingham på døren, og dem spanderte shipping på både retur og ny vare. Definitivt ikke siste gang jeg handler fra dem:D