Samletråd for spørsmål om klokkemerker og modeller

Hei Stunna,

Årsaken til at en del av trådene dine blir flyttet til Startgropen, er at de ofte omfatter spørsmål som passer nettopp den kategorien :)

Nå har jeg flyttet flere av postene dine til samleposten i Startgropen, og forhåpentligvis vil flere svare.

Når du poster et innlegg eller starter en ny post vil den alltid komme øverst i dagens poster som du finner under hurtiglenker i menyen. "Alle" her inne får det med seg på lik linje med alt annet. Svar får du når noen har noe å bidra med - uansett hvilken kategori tråden havner i :D

Det høres jo ut som et trøtt lokalt coverband.

Jacob & Co spiller på Dickens hver tirsdag :D

En sjelden gang kan en like gjerne være ærlig!

Det finnes forskjellige måter å være ærlig på. Noen er mer sårende og unødvendige enn andre.

Det mest fantastiske med dette forumet er den hyggelige tonen vi har her inne. La oss ikke ødelegge for dette :)

Best of Jacob & Co ;)
2113_2009_GR1-12_A-1.png

Det ser dog ut som J&C har noen ur som er mer interessante, men det er ikke noe for meg. Men kjøper du deg en, Stunna, så får du 10 poeng av meg! Mangfold er bra :p

http://www.jacobandco.com/catalogs/15-quenttin-tourbillon/items/867-jacob-co-swiss-made-tourbillon-watch

Smaken er som baken. ;):D

edit: Stunna.

Det finnes forskjellige måter å være ærlig på. Noen er mer sårende og unødvendige enn andre.

Det mest fantastiske med dette forumet er den hyggelige tonen vi har her inne. La oss ikke ødelegge for dette :)

Du har helt rett Jayeff. Om Stunna du eller andre synes jeg var nebbete så er jeg den første til å beklage det. At Stunna er nyfiken på ulike ur må han bare legge dem ut, jeg synes det er interessant og det er et poeng at det går veeeldig mye i et lite utvalg ur her inne. Jeg har selv nylig laget en IWC tråd som gjerne må legges i startgropen av moderator i startgropen eller hvor det måtte være så lenge noen snart svarer meg om mine undringer rundt disse utgåtte modellene:D @Stunna; Fortsett og legg ut bilder av ur du lurer på så skal jeg fortsete å være ærlig:p

Det er helt greit at folk kommer med sine meninger! :) Det har jeg ingenting imot ;) Det som er så flott med dette forumet er den hyggelige tonen og at faktisk folk bryr seg! :D Setter pris på det folkes! :D :D

Tusen takk for omtanken Jayeff og Chronodiver! Det skal jeg gjøre! :D :D

Det er helt greit at folk kommer med sine meninger! :) Det har jeg ingenting imot ;) Det som er så flott med dette forumet er den hyggelige tonen og at faktisk folk bryr seg! :D Setter pris på det folkes! :D :D

Tusen takk for omtanken Jayeff og Chronodiver! Det skal jeg gjøre! :D :D

Flott post, Stunna; that`s the spirit! Du har en klokkeentusiasme som vil gi deg mye glede og koste deg dyrt ;)