Samlet tid, Fanget tid.

Kul tråd, blir kult å følge bildene dine og utviklingen i samlingen.

En liten kommentar til dine første linjer, at å samle klokker skal gjøre at man fanger tiden føler jeg meg ikke så mye igjen i. Du ANER ikke hvor mye tid jeg har kastet bort på denne hobbyen de siste årene, om tiden ikke er fanget så er den hvertfall blitt fylt med kvalitetstid!
 
Hehe, men da blir muligens dine klokker et symbol på tid brukt på å skaffe dem? Kvalitetsklokker som symboliserer kvalitetstid?

Var mer for å skrive noen ord om galskapen i å bruke så mye tid på noe som måler tid... Skal vi måle tiden vi bruker på å lete etter nye og flere og bedre instrumenter til å måle tiden vi bruker på å finne enda nyere og enda flottere instrumenter til å måle tiden med... Osv?

Tid kommer vel, eller går den eller hvordan var det nå igjen?

For meg er hvertfall klokker et bevis på at tid er. Eller er den det? Strengt tatt er vel tid bare et konsept? Om ikke annet så gjør hvertfall et armbåndsur det hele mer håndfast;)
 
Tid kommer vel, eller går den eller hvordan var det nå igjen?
Yngstegutten i huset blir tidvis litt trist rundt leggetid, fordi "det er litt rart å tenke på at denne dagen er borte for alltid og aldri kommer igjen." Det kan ta luven fra noen hver. Men, som han pleier trøste seg selv med, heldigvis kommer det en ny dag i morgen. Selv trøster jeg meg ved å se tiden svinne hen på pene ur.

Fine klokker, og veldig gode bilder. Fortsett slik. :)
 
Vakkert... Rett og slett. En flott samling... Mangler bare en nå da, eller...? ;)
 
Nydelige bilder, blir på ny slått av hvor utrolig flott den nye paneraien din er. Helt rått.

Hvilket kamera tar du bildene med?
 
Bruker 5d Mk2 på disse bildene:)

Tusen takk. veldig fornøyd med paneraien selv:)

Greg; Jeg er veldig fornøyd med samlingen slik den er nå. Selvsagt er det en og annen som hadde vært gøy å skaffe, men det er lengre frem i tid. Nå begynner fokus å gå over i urmaker-delen og hifi og interiør.

Bestilte nettop hjembesøk av lysrådgiver til nye leiligheten:)
 
Tok noen bilder igår mens jeg ventet på en kunde. Håper de faller i smak: )

Speedy-girstangBW1_LOW-RES.jpg

Sapphire-caseback1_LOW-RES.jpg

Reflections_LOW-RES.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Phenix