Salme ved reisens slutt...

Gratulerer:) Her flyr klokkene frem og tilbake... TS burde fått kvantumsrabatt på EON! Kos deg med Erik Fosnes Hansen, en realt flott PAM og et glass rødvin mens skuta synker:)
 
Forumets beste elaborerende utboksing. IMHO. :)

Beste, fordi alle stegene du redegjør for er ting jeg selv har gått gjennom i min vurdering av Panerai. Skulle jeg kjøpt 1 slik; 233. Men jeg var for sein på den som gikk nettopp.
 
@Genta: ja, Posten, eller Bring som det heter, burde bli TS-sponsor. Dette bør du tipse @Jon Henrik om! :)

@Loevhagen takk for fine ord! Jeg er kanskje ikke den som bidrar mest med tekst, men i denne sammenhengen følte jeg at jeg hadde gjort meg noen erfaringer som det var greit å dele med andre. Jeg unner jo alle å få oppleve å ha en Panerai på lanken. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
Herlig historie, og herlig PAM. Gratulerer så mye!! :)

Selv har jeg (foreløpig?) endt opp med både 44 mm OG 47 mm. Begge med manuelt opptrekk, og jeg stortrives med begge :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvermansen
Gratulerer @Hvermansen! Veldig spent på feedback om en stund på dine tanker rundt 233 vs 372

Etter å ha hatt 372 nå en stund må jeg bare si at den gjør med svært så fornøyd!

Den er den peneste klokka jeg noen gang har hatt. Bærekomfort er det ikke noe å si på tross størrelsen. 233 vs 372 er vanskelg likevel, fordi de er såpass forskjellige. Men hvis jeg per nå må velge en av de, blir konklusjonen 372.
 
  • Liker
Reaksjoner: Nessuno79 og MrMstone
Etter å ha hatt 372 nå en stund må jeg bare si at den gjør med svært så fornøyd!

Den er den peneste klokka jeg noen gang har hatt. Bærekomfort er det ikke noe å si på tross størrelsen. 233 vs 372 er vanskelg likevel, fordi de er såpass forskjellige. Men hvis jeg per nå må velge en av de, blir konklusjonen 372.
372 er flott ja, uten tvil! :)