Salg hos Urmaker Bjerke

Nå er det sikkert noen som kjenner hverandre fra før, men skal vi avtale å møtes utenfor vinduet med Patek (det til venstre ;) ) k 11.30? Og så gå inn etterpå? De som kommer litt sent og ikke kjenner noen andre kan jo se etter en gjeng som kikker like mye på hverandres klokker som på utvalget :D
 
Jeg vurderer forresten å dra uten kredittkort, det finnes lite rom til enda et klokkekjøp akkurat nå :roll:
 
jaja tilbake på kontoret.. Var ikke mye å skryte av.. lite klokker utstillt :( Var i den på karl johan og den i stortingsgaten. Men var veldig hyggelig å møte Anders, Frik, og Risti4life :D
 
Helt klart ikke så mye å skryte av hos Bjerke, men koselig å treffe et par av forumets medlemmer !

Hvis noen skal ha ny breitling så har de en Skyland i stål med lenke og sort skive som de har satt ned 4.500,- (nå ca. 25.900 eller noe sånn). I tillegg har de både blå og sort heritage (m/lenke) som er satt ned 4000,- (nå 21.500,-)

Hadde også en chrono avenger (usikker på om det var M1 eller vanlig) til ca 21.000,-
 
Risti4life skrev:
Helt klart ikke så mye å skryte av hos Bjerke, men koselig å treffe et par av forumets medlemmer !

Hvis noen skal ha ny breitling så har de en Skyland i stål med lenke og sort skive som de har satt ned 4.500,- (nå ca. 25.900 eller noe sånn). I tillegg har de både blå og sort heritage (m/lenke) som er satt ned 4000,- (nå 21.500,-)

Hadde også en chrono avenger (usikker på om det var M1 eller vanlig) til ca 21.000,-



Greit avslag på skyland`n da.. men det er kanskje standard avslag man kan prate seg til ellers også? Jeg kjøper den uansett iløpet av ferien, da kommer den på rundt 16-17K med dagens dollarkurs.
 
Nei, dette var ikke rare greiene ! Hadde vel egentlig ikke regnet med at det ble lagt ut noen "spennende" objekter. Derimot hadde jeg håpet å treffe noen andre forumere. Jeg var der kl 1150 (Karl Johan) og da var det ingen fler enn en kar med en jente på 5-6 år og jeg :( Tror ikke han var en i forumet..
 
Vi ventet en stund på deg Brio, men så gikk vi ned i kjelleren.. Så dro vi til den i Prinsensgate.. Rart vi ikke traff deg på vei opp..
 
Hvilken Alfa? Du kan bare ta turen innom. 10-15 i morgen. Står ikke så veldig mye "gromt" inne akkurat nå. Men jeg vil anbefale en titt på denne 159 TIen! PANERAI rabatt gies på kjøp av FIAT eller ALFA

72_1558637669.jpg


Demobil selges!
http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link