Sponset Salg hos Christensen Stortingsgaten!

AdrianHel

Urmaker Christensen Stortingsgaten
Forumsponsor
Medlem
30. mars 2016
Innlegg
26
Sted
Oslo
Hei alle sammen!

Jeg ville bare informere om at vi i morgen starter sommersalget vårt. Fra 17. - 23. juni vil det være 20% på alle modeller vi har på lager, bortsett fra Grand Seiko hvor vi gir 10%. Så om det er en modell dere har vært ute etter kan dette være tiden å slå til på :) Jeg er selv bortreist i helgen, men om det er en modell du lurer på om vi har inne, kan du ta kontakt med meg her, så skal jeg gjøre mitt beste for å svare!

Neste helg kutter vi salget på hele butikken og kjører videre med 30-50% på utvalgte modeller. Tenkte jeg kunne legge ut eksempler på hva vi har å by på i denne tråden når vi kommer til den delen av salget :)

Longines, Maurice Lacroix, Baume & Mercier, Seiko, Grand Seiko, Seiko Astron, Michel Herbelin, Victorinox, Certina, Rado, Bruvik, Daniel Wellington

http://www.tidssonen.no/salg-hos-urmaker-christensen-stortingsgaten/
 
Vi starter i dag med 30-50% på utvalgte modeller! (20% på hele butikken og 10% på Grand Seiko gjelder ut morgendagen).

Blant det som legges ut i dag har vi for eksempel Maurice Lacroix Gravity til 69.965,- (veil. pris 99.950,-)!