Salg hos Bjerke!

Prinsensgate hadde følgende Rolex med rabatt, DateJust TOG, stål wg bezel 38k, samt helgull Daytona til 166k.

Noen som vet hvilke Rolex KarlJohangt, har rabatt på ?

Regards :)
AW

De hadde en Datejust med blå skive til 40´, satt ned fra 52´. Når jeg var innom satt de og fylte ut prisskilt, så jeg rakk ikke å se hva annet de hadde.

60000 kr var MAKS avslag på noen av AP modellene de hadde utstilt, klokken som var sat ned så mye som 60000 kr var en helgull AP med en utgangspris på over 200000 kr.

Beklager om jeg formulerte meg feil, men som sagt, masse snaks til god pris:)

Aha! Hehe... Tror det var mange som øynet muligheten til å skaffe seg en billig RO nå, meg selv inkludert :p

Den helgullen, var det gummirem på den?

Aha! Hehe... Tror det var mange som øynet muligheten til å skaffe seg en billig RO nå, meg selv inkludert :p

Den helgullen, var det gummirem på den?

Absolutt! Men en helgull er vel kanskje ikke å forakte det heller? Jeg får sende en mann til å utforske saken! ;)

fra mailen

Priseksempler - Karl Johans gate 31, Oslo

Jaeger-LeCoultre
Master Compressor Diver GMT i titan med gummi lenke - før 74.800,- NÅ 44.900,-
Reverso Squadra World Cronograph i titan med sort alligator rem- før 117.000,- NÅ 70.200,-
Master compressor Extreme World Chronograph med alligator rem - før 108.000,- NÅ 64.800,-
Reverso Florale i hvitt gull med diamanter og lys beige croco rem - før 138.900,- NÅ 83.300,-

Audemars Piguet
Jules Audemars chronograph i rødt gull med brun rem - før 250.000,- NÅ 175.000,-
Jules Audemars i rødt gull med sort rem - før 126.000,- NÅ 88.200,-

Breitling
Chronomat Evolution i stål med blå skive og lys beige croco rem - før 38.270,- NÅ 30.600,-
Chrono Cocpit i stål/rødt gull med lenke og diamant bezel - før 99.350,- NÅ 79.400,-

Cartier
Ballon Bleu small i gull og stål - før 44.000,- NÅ 22.000,-
Tank Solo small i stål med sort croco rem - før 15.600,- NÅ 7.800,-

Ingen Datejust II å se i området?

Hmmm, kan det ha vært en DJ II da? Jeg var egentlig innom i et annet erend så brukte ikke så mye tid til å titte i vinduene, men du må gjerne ta en telefon ned, så ut som de hadde en hel del de skulle kvitte seg med.

Hmmm, kan det ha vært en DJ II da? Jeg var egentlig innom i et annet erend så brukte ikke så mye tid til å titte i vinduene, men du må gjerne ta en telefon ned, så ut som de hadde en hel del de skulle kvitte seg med.

Thanks, - strekker tiden til, så svipper jeg innom en tur i dag for en nærmere sjekk.

Var innom i dag, det er fremdeles en hel del godbiter igjen.

Holdt på å ta med en Master Compressor Diver GMT men klarte å si nei. Dette kommer jeg til å angre på....