Snadder grønnfarge! Og grattis.
Snadder grønnfarge! Og grattis.
Takk. Man må kjenne sin besøkelsestid. Malakitt er noe jeg er svak for, og etter det fantastiske besøket i Helsinki i fjor - er S.U.F og Sarpaneva noe som har ligget og ulmet i bakhodet en stund.Snadder grønnfarge! Og grattis.
Gratulerer! Førstemann?
Takk. Trolig ikke sistemann, men jeg vet ikke. Like greit å bestille litt kjapt, da jeg vil anta de leverer ut i den rekkefølgen bestillingen(e) kom inn. Leveringstid er "1-12 weeks", så rimelig åpent der altså.Gratulerer! Førstemann?
Gratulerer
Takk. Vetehinen med en litt mer "spennende" urskive, ble instant en magnet.Gratulerer! Utrolig vakker!!
Gratulerer så mye! Virkelig flott den der
Nydelig den retnings- og strukturforandringa i reima versus skiva. Komplementerer hverandre på en veldig god måte. Må si at jeg har fått øynene opp for Sarpaneva. Jeg er gift med en finne, og det hadde vært gøy å etter hvert skaffe seg en av klokkene hans
Takk så mye.Gratulerer så mye! Virkelig flott den der![]()
Man, kan også få til noe slikt...på sikt...kanskje.Nydelig den retnings- og strukturforandringa i reima versus skiva. Komplementerer hverandre på en veldig god måte. Må si at jeg har fått øynene opp for Sarpaneva. Jeg er gift med en finne, og det hadde vært gøy å etter hvert skaffe seg en av klokkene hans