Var veldig fristet av blåbærutgaven, men nå er det kjøpestopp til neste år.Lurer på om jeg litt på impuls bestilte den siste 180 mustikka akkurat nåNå er den i så fall utsolgt. Hmm hmm… får vente i spenning og se om den dukker opp.
Er jo veldig fornøyd med den jeg har (svart skive), men ser ikke for meg at jeg behøver både blå og sort
Hvis noen er interessert i 180 m/ sort skive så er det bare å sende meg PM.
Fantastisk klokke, og min favoritt(og jeg har hatt en del klokker de siste årene).
Egentlig ganske morsomt med tanke på at de flyttet verkstedet fra Kaapelitehdas (00180 Helsinki) til Mestaritalo med adresse Tehtaankatu 27-29Hm, det var en ny variant. Kanskje de lar det gå x antall dager/uker etter de 27 første er solgt der det er mulig å kjøpe nr. 28 og 29, og hvis de ikke selges så stoppes serien på nr. 27?
Gratulerer!På'n igjen. Ny S.U.F må feires
Vis vedlegg 304199
Kult med litt spill i skiven og at man kan se urverket. Så er den også litt mer eksklusiv som følge av at den er produsert i ett mindre opplag. Det skal også sies at jeg er glad i blå skive, også fordi det er mitt mer anvendelig for mitt vedkommende
Vis vedlegg 304200Vis vedlegg 304201
Den svarte skiven er derimot også vanvittig fin. Har egentlig ikke vært storfan av svart skive, men denne har imponert meg. Det må være den svarteste skiven jeg noensinne har sett. Noen har tidligere sagt at det er som å se inn i ett svart hull, og det er jeg enig iDet skal også påpekes at lesbarheten er VELDIG fin og skarp.
Vis vedlegg 304202
Litt valgets kvalHva tenker dere? Salt lakris eller blåbær?