Så kom dagen..

Medlem
16. juni 2009
Innlegg
1.117
da jeg endelig skulle få meg en ny klokke. PAM 312 har stått høyt på ønskelisten min siden jeg så et bilde av den her på Tidssonen for noen måneder siden. Bjerke hadde fått inn to 312 uken før jeg ringte, og da var jeg så heldig at den ene ble min. Så ingen ventetid som jeg i utgangspunktet hadde belaget meg på. Så her er 312 L-serie, som blir laget i 2500 eksemplarer

img0668b.jpg

img0699j.jpg

img0680i.jpg

img0725s.jpg


Sammenlignet med de andre klokkene jeg har med 44 mm kasser, så virker denne større enn den i virkeligheten er (44 mm), muligens på grunn av den store skiven. Tykkelsen er visstnok over 18 mm. En ganske stor og tung sak, akkurat slik jeg liker dem:cool:

img0707dy.jpg

img0706t.jpg


Og nå begynner jakten på den perfekte remmen:smile:
 
Gratulerer

Ser veldig bra ut, HerrUr :)

I din jakt på den perfekte remmen (til casual bruk) kan jeg anbefale Greg Stevens på det varmeste. Dette er remmer som er myke og behagelige "out of the box". Noen av de er faktisk vanntette. Greg yter også høy service, i samsvar med kvaliteten på produktene hans. Dersom du velger de som allerede er oppført på siden, er ikke ventetiden lenger enn et par uker da disse som oftest allerede er in stock.

Skal du ha en gator rem, kan jeg anbefale bl.a. Ted Su.

Lykke til i den evige jakten på lær :D
 
Gratulerer. Vanvittig flott. Har vært på Bjerke og kikket på den selv, godt at du er med på å gjøre verden til et tryggere sted for oss klokkefantaster med dårlig impulskontroll. ;)
 
Gratulerer!
Selv om jeg fortiden ikke er paneristi, falt denne volsomt i smak!
Denne modellen og fiddy, er noe av det mest imponerende jeg ser!:cool:
 
Takk skal dere ha.

Sponon, takk for tipsene, skal sjekke ut Greg Stevens og Ted Su. Har ellers sett meg ut Strap Culture.

Santos- Dumont, bare ekstremt hyggelig å kunne fjerne fristelser for klokkefantaster med dårlig impulskontroll. Skulle gjerne gjort det mye oftere, faktisk hele tiden:D