Så, hvilke andre interesser har dere?

Jeg er opptatt av trening, løfter vekter og sykler mye
Interessert i musikk, da spesielt 70 tallsrock, men hører på det aller meste av musikk inkludert folk/bluegrass/country/rap/klassisk you name it.
Har drevet med skyting tidligere, både pistol og rifle men dette er en sovende hobby akkurat nå.
Ellers er jeg interessert i arkitektur, kunst og biler. Ikke nødvendigvis bare italienske sådan.
Drømmer om å bygge hus og ha en stooor garasje der jeg skal være kongen på haugen med biler og kontor...

Akkurat nå er jeg mest opptatt av om jeg skal kjøpe meg racersykkel for sesongen 2010 eller sette pengene i en 312/328

Ja også setter jeg veldig pris på et godt måltid mat, god champagne (og musserende fra andre steder) single malt og sigarer!

Har hatt endel altoppslukende interesser som har måttet vike for et altfor hektisk arbeids- og familie liv.
Fallskjermhopping
Dykking
Pistolskyting
Offroad sykling
Trening og kosthold. Oj oj...ser at det begynner å bli en stund siden...:roll:

Fotball: Chelsea og Lillestrøm. Ishockey: Lillehammer og DIF
stereo: B&W 800 serien
Og offroad sykler, henholdsvis gary fisher 29'er

Jeg har lenge hatt lyst til å begynne å gå på lengdeløpsskøyter. Begynte smått i desember på Valle Hovin.
Finfin aktivitet for en vintertrøtt syklist.

11269d9a.jpg

Jeg er en inbitt golfer som har forkjærlighet for gamle spanske trial og motocross sykler fra 70 tallet.

DSC00428.jpg

Har dessverre flere hobbyer enn lommeboken tillater... :p

-Sportsidiot (spesielt fotball og amerikansk fotball)
-Sigarer
-Motor (spesielt biler og MC)
-Vekttrening og kosthold
-Mote
-Hjemmekino
-Filmer

Blir praktisert varierende etter hva lommeboka sier. ;)

- Klokker
- Trening
- Mote/Klær
- Børs

Så har jeg planer om å ta golfkurs og dykkerserfikatet. :D

Golf er veldig morsomt! :D

Første gangen min på bane (riktignok en bane med kun 9 hull hvor hvert hull var på en 70-80 meter, men stort nok ettersom jeg før kun hadde vært på driving range noen få ganger), hadde jeg en "chip in" (er vel det heter når en chipper i hullet) fra ca 30 meter. Gliste noen minutter etter det. :)

Dessverre er ikke golf noen som jeg prioriterer stort, og billig er det heller ikke... :sad:

Ur er egentlig bare en liten sidehobby som har oppslukt meg mer enn jeg trodde først :p

Her er hovedhobbyen min:

(ikke fotografering, men flyging!)

Også driver jeg med dykking i tillegg.

Sykler med et ProTour lag og deltar i mange ritt.
Fluefiske i Orkla med Bestefar når det er sesong for det.
Fikk sitte på med en Cigarette 38 Top Gun Twin Step med 1400HK i +110 knop i Cannes av en bekjent i fjor, etter det har jeg vært hekta på båt..
Kosthold og trening er viktig. Ellers taper jeg penger på aksjer i Investopedia.

Har variert interesser og marginalt med tid å bruke på dem. Utenom kone og barn er jeg opptatt av...

- amerikansk football. Er linebacker på et lag på nasjonalt nivå.
- havfiske
- dykking
- friluftsliv med hund.

Samt at jeg og svoger har ett lite firma der vi importerer biler, setter dem i stand og selger dem.

Fikk sitte på med en Cigarette 38 Top Gun Twin Step med 1400HK i +110 knop i Cannes
Så mye krefter for så lite fart, da gitt! Gjør 110 knuter i Cessnaen som det bare er 180 HK i..på cruise! :)

Uansett, skikkelige powerboats er utrolig fete saker - var jeg bare rik...:eek:
[video=youtube;ytkExjppC1U]http://www.youtube.com/watch?v=ytkExjppC1U&feature=player_embedded[/video]
Kunne godt ha sklidd rundt på sørlandet i en slik en :D