Sååå feil, men likevel SÅ riktig...

Takker. Også for kjøreturen hjem fra GTG og at du klarte å holde på denne grønne hemmeligheten ;)

Jeg har ikke eid Hulk, bare testet noen ganger. Men føler den er mørkere grønn og mer spill. Mulig pga. røde detaljer, chrono og gull markører?

@Hansaeng har muligens en bedre sammenligning?
Takker. Også for kjøreturen hjem fra GTG og at du klarte å holde på denne grønne hemmeligheten ;)

Jeg har ikke eid Hulk, bare testet noen ganger. Men føler den er mørkere grønn og mer spill. Mulig pga. røde detaljer, chrono og gull markører?

@Hansaeng har muligens en bedre sammenligning?

Begge skiver er grønne :rolleyes: Neida, Daytona skiven er mørkere og har mer spill i skiven som du skriver @Rød
 
Takker. Også for kjøreturen hjem fra GTG og at du klarte å holde på denne grønne hemmeligheten ;)

Jeg har ikke eid Hulk, bare testet noen ganger. Men føler den er mørkere grønn og mer spill. Mulig pga. røde detaljer, chrono og gull markører?

@Hansaeng har muligens en bedre sammenligning?

Takk det samme, var en hyggelig tur.
Vi får heller sammenligne skivene på neste GTG:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Takk igjen, folkens!

Elsker skiva, eller rettere sagt, skivene. Den har så mange varianter :D
IMG_7295.JPG
IMG_7284.JPG
IMG_7292.JPG
IMG_7285.JPG
IMG_7289.JPG
IMG_7202.JPG
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU
Øøøøi, det har gått meg hus forbi at du har fått ny klokke :). Det var jo ikke hvilken som helst klokke heller da.
Gratulerer så mye. Den var kjempefin.
 
..for meg :D

















Drømt om denne siden jeg første gang forsøkte den i juni. Helt rått spill i skiven som kom på 116508 til Basel 2016., Vanskelig å fange skivespillet på bilder akkurat nå, så beklager dårlige og raske bilder.

Lover flere i bedre lys:)

Takk til Knut Lervik for lommebok som plaster på såret for ventetiden i høst.
Vis vedlegg 20495






















Håper Basel 2017 blir dritkjedelig ;)

Vis vedlegg 20496 Vis vedlegg 20497 Vis vedlegg 20498 Vis vedlegg 20499 Vis vedlegg 20500 Vis vedlegg 20501 Vis vedlegg 20502
Dette må jo være noe av det vakreste Rolex leverer p.t. Gratulerer!!
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød