Rykende fersk!

Stilig klokke det der, jeg har en tilsvarende med blå skive. Jeg sitter med WatchTime nå og leser testen av Air King og sammenligningen mot Panerai og IWC. Der står det at viserne og timeindikatorene er i hvitt gull på Air King. Gjelder det samme på 116000/ Oysteren i 36mm?

Rolex er sparsomme på hjemmesiden sin, og 116000 er ikke omtalt i det hele tatt der. Ikke i den nedlastbare brosjyren heller.

Min har ikke fått all verdens armtid, poleringen av lenken og kassen er så bra, at den i alle fall ikke kan brukes på jobb. Omegaen jeg ellers har på armen har fått et par reale skrammer av forsterker og høyttalerbæring;) Den blå skiven er virkelig fin i både dagslys og lampelys.
 
Dude, bilder!!!!
Jeg tror samtlige nye Rolexer har hvitt/gult gull visere samt timeindikatore på. Noe sneisent burde en jo få for x antall tusen:mrgreen:
Ja, ikke mye info å finne på akkurat denne modellen noe som gjorde det interesangt å bestille den uten å ha få prøvd den på eller å ha sett den i levende live.
 
Stilig klokke det der, jeg har en tilsvarende med blå skive. Jeg sitter med WatchTime nå og leser testen av Air King og sammenligningen mot Panerai og IWC. Der står det at viserne og timeindikatorene er i hvitt gull på Air King. Gjelder det samme på 116000/ Oysteren i 36mm?

Rolex er sparsomme på hjemmesiden sin, og 116000 er ikke omtalt i det hele tatt der. Ikke i den nedlastbare brosjyren heller.

Min har ikke fått all verdens armtid, poleringen av lenken og kassen er så bra, at den i alle fall ikke kan brukes på jobb. Omegaen jeg ellers har på armen har fått et par reale skrammer av forsterker og høyttalerbæring;) Den blå skiven er virkelig fin i både dagslys og lampelys.

Ja, takk! Bilder! =D
 
Måtte inn å se på denne igjen! Spennende modell med flotte detaljer. Liker veldig godt krona på claspen!
 
Er utrolig fornøyd med denne ennå, men steike å jeg savner 14060`n når jeg så du posta din:(
De andre klokkene får fint lite armtid og jeg kjenner det klør etter en til med krone.... så spørs om det ikke kommer noen til salgs annonser straks:mrgreen: