rambutan skrev:Flott presentasjon!
Blir spennende og følge tråden videre.![]()
Jørn skrev:Flott presentasjon og utvikling av samlinga.
Spennande å sjå når grailen dukkar opp
sjuli_123 skrev:En hyggelig introduksjon av deg og din samling ur. Skjønner godt at du har trivdes godt med din thc tt, den er jo flott, og vi kunne gjerne sett mer til den på sonen
Rolex må du vel nesten kjøpe deg ettersom det har vært en grail leenge. Men det er usannsynlig mange fine ur der ute, så det blir spennende å følge deg videre
reim skrev:Super og gjennomført post! (eller tidobbel-post var det vel ) Alltid gøy å se progresjonen i andres entusiasme (jeg velger for anledningen å unngå ordet galskap) når det gjelder armbåndsur.
Tore skrev:Bra samling! Einzatsmesseren er knalltøff. Har alltid hatt lyst på en slik, men det har ikke blitt noe av enda. Flott Seamaster også. Alt egentlig
Minuteman skrev:Flott presentasjon av mange fine klokker.
Vi følger spent med på fortsettelsen.
Vidar skrev:Flotte poster og fine klokker!
Mathfjeld skrev:Kul samling og flott presentasjon!
Har bare blatt kjappt igjennom, var for mye bra Sinn-klokker til at jeg skulle tørre å detaljelese - det tåler ikke det ikke-eksisterende klokkekontoen
EZM 3 er riktig så kongelig, faktisk helsikkes så kongelig!!
Flott presentasjon av flotte klokker!
Følger utviklingen - det aner meg det kommer suppleringer om ikke lenge,....![]()
maghas9 skrev:Flott presentasjon om deg og din klokke galskap
UJU skrev:Flott presentasjon!
Hvis bare verden hadde vært fylt med mer galskap som dette hadde det vært lite å bekymre seg over gitt.![]()
BreitlingEmergency skrev:Hei,
Lov meg at du aldri selger TH'rn. Det kommer du garantert til å angre. Den er forresten utrolig flott! Lykke til videre!
Auto Winder skrev:Meget fin samling
krille skrev:PS - jeg bare lurer på om den morsomme Orienten med blå skive har vært min en gang
Ulven skrev:Dette var god lesning! Flott samling som det blir spennende å følge utviklingen på Takk som deler!