Rolex Yacht-Master fra 2006/07 med en frekk dark rhodium skive + den originale platinum skiven selges grunnet nytt klokkekjøp. Et Rolex Oyster anker verdt 1-2k følger også med.
Denne klokken med rhodium skiven gjør den bare ekstra pen (mener jeg) og bare må oppleves, så jeg lar den gå for å kunne gjøre rede for ny klokke. Ellers kan man alltid hive på platinum skiven om man ønsker å switche opp litt.
Litt info om klokken:
Ref nr: 16622
Platinum dial + dark rhodium skive
Diameter: 40 mm
Kommer i boks, men papirer har dessverre blitt borte med årene.
Rolex Oyster anker følger også med.
Tilstand: Klokken er i pen kosmetisk stand, ingen hakk eller dype riper. Blitt tatt veldig godt vare på i løpet av årene.
Jeg har referanser fra tidligere salg via FINN og Klokkeriets referansegruppe (det skal jeg fortsette med), så her får du med andre ord en trygg og ryddig handel.
Pris: kr 69 990 ,-
Byttepris: kr 73 990,-
Ta kontakt om det er noe mer du lurer på
Jeg kan nås på 90470130, evt PM.

Denne klokken med rhodium skiven gjør den bare ekstra pen (mener jeg) og bare må oppleves, så jeg lar den gå for å kunne gjøre rede for ny klokke. Ellers kan man alltid hive på platinum skiven om man ønsker å switche opp litt.
Litt info om klokken:
Ref nr: 16622
Platinum dial + dark rhodium skive
Diameter: 40 mm
Kommer i boks, men papirer har dessverre blitt borte med årene.
Rolex Oyster anker følger også med.
Tilstand: Klokken er i pen kosmetisk stand, ingen hakk eller dype riper. Blitt tatt veldig godt vare på i løpet av årene.
Jeg har referanser fra tidligere salg via FINN og Klokkeriets referansegruppe (det skal jeg fortsette med), så her får du med andre ord en trygg og ryddig handel.
Pris: kr 69 990 ,-
Byttepris: kr 73 990,-
Ta kontakt om det er noe mer du lurer på
Jeg kan nås på 90470130, evt PM.