Rolex - Vakkert?

Se på og sammenlign time markørene med denne.

real.JPG

Se på og sammenlign time markørene med denne.]

Helt enig, spesielt 10-minuttersmarkørene... Fjerner mine bilder, fant dem i en review av Deepsea, men leste ikke reviewen eller husker forumet. Edit: ble nysgjerrig og fant igjen forumet, jaggu var det ikke et sted for fake klokker. Verden står ikke til påske! Hvorfor evaluere fake klokker med kommentarer om hvor godt fornøyd de er med ETA-verkene i disse? Verden vil bedras. URK!

Uansett, ditt bilde @rattytdr viser tydelig hvor flott klokken er:)

Også er dette et lite tips om at referanser/kjennskap/f2f er uendelig viktig ved klokkekjøp!

Takk for "arresteringen" :)

Redigert av en moderator:
En dag... En vakker dag...

Uansett hva "de andre" måtte mene om denne

ROLEXmedSKYDWELLER_zpsf5f82a89.jpg

Jeg DIGGER den

rolex-explorer-214270-side-620x371.png

Jeg viste dette bildet til min far noen dager før han døde nå i høst. Som ung gikk han i lære som kunstsmed hos Carl Bruno Bilgrei i Oslo. Han fikk medalje fra lauget for sin svenneprøve, og jobbet flere år som kunstsmed hos Bilgrei etterpå. Han elsket form mer enn noen annen jeg kjente. Da jeg viste dette bildet, kom det spontant og entusiastisk; "Jøss. For noen linjer!" High praise indeed.

Redigert:

Jeg viste dette bildet til min far noen dager før han døde nå i høst. Som ung gikk han i lære som kunstsmed hos Carl Bruno Bilgrei i Oslo. Han fikk medalje fra lauget for sin svenneprøve, og jobbet flere år som kunstsmed hos Bilgrei etterpå. Han elsket form mer enn noen annen jeg kjente. Da jeg viste dette bildet, kom det spontant og entusiastisk; "Jøss. For noen linjer!" High praise indeed.

For en utrolig vakker historie...

Jeg liker veldig godt da rolexene har utviklet Tropic dial. Mange syntes ikke at det er fint at skivene har i årevis blitt voldtatt av sola, men kom igjen a!!

Lånt fra interwebben:
gmt6542Kamal.jpg

images

Nydelig!

@Fossdal : nydelig historie og for et vakkert bilde ! er bildet ditt ?

Redigert av en moderator: