Rolex til samboeren

IMO, ja altfor smått. Omtrent uansett str på piken. Pris vil jeg ikke mene noe om. Kona har en Date på 34mm og en Hulk på 40mm. Kler begge, men hun prefererer Hulken. Hun er slank og 175cm høy.
 
  • Liker
Reaksjoner: Teddy91
Min kone er også slank og ca 175, hun fikk først en 31mm, dernest en Explorer 36mm. Endte opp med en GMT Master 40mm som hun aldri tar av seg. Dagens "Trend" for begge kjønn er jo relativt store klokker. Uansett, lykke til, hun blir vel ikke fornøyd før hun overtar din favorittklokke.
Tom
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta og Teddy91
Kvinner liker store størrelser...who would have thought :rolleyes:

Min har en Aqua Terra på ca 30-32mm og en Seamaster SMP 36mm.

Hun kler og liker dem begge :)


Haha, nei hvem hadde tenkt det ;)

Min SKX blir for stor for hun, min sub blir også for stor, min forrige DJ ble også litt for stor..

Det er en stor forskjell på 26 og 36mm, men jeg håper den faller i smak. Hun har litt sansen for mindre klokker, uten at jeg helt har klart å forstå hva "mindre klokker" vil si..

Tror også at noe rundt 30-32 kanskje er det beste valget, egentlig..

Er spent på hva hun sier, klokken sendes på mandag :) Gleder meg til den kommer!
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: MINUTE_REPEATER
Haha, nei hvem hadde tenkt det ;)

Min SKX blir for stor for hun, min sub blir også for stor, min forrige DJ ble også litt for stor..

Det er en stor forskjell på 26 og 36mm, men jeg håper den faller i smak. Hun har litt sansen for mindre klokker, uten at jeg helt har klart å forstå hva "mindre klokker" vil si..

Er spent på hva hun sier, klokken sendes på mandag :) Gleder meg til den kommer!
Liker hun mindre klokker, så er dette et utmerket valg som ikke kan gå galt. Gratulerer til kona :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta og Teddy91