Rolex Submariner Appreciation tråd

Er bare så veldig fornøyd med å ha fått denne i hus!
submariner ny.JPG
 
Savner du den?
For min del, sonens fineste RødSub. Det er vel @Pina som har den pr. idag?
Jeg savner den ikke, fordi 5-serien er så mye mer avslappende å eie på alle måter. Når det er sagt, så er uniforme store tritiumplot, rød tekst og høy plexi alle features det er lett å like. 9315-lenka med foldede ledd hadde jo sin sjarm. På samme måte som forskjellen mellom 97200 og 93150/93250, så er 93150 panserversjonen av 9315.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Hyggelig å høre, @Preacher :) Det er et særdeles flott eksemplar og personlig har jeg et avslappet forhold til bruk. Den blir mao godt brukt og "slites med helsa" - slik vintage Rolex skal!

Vis vedlegg 136068
Ur er til for å brukes, uansett type. Det er @Fredrik4628 sin gull-Sub et annet godt eksempel på.
Og det er kjekt å se din til stadighet i ‘Dagens..’ :)
 
Muligens feil tråd, men en kompis av meg tryna kolossalt på glatta i dag. Suben fikk mest juling. Slo av et skår i glasset, bezelinsert sprakk og lenka ser ikke ut. Selvfølgelig hadde han ikke forsikring... Hvor ille kan utgiftene bli, hvis han ikke skal ha en hinsides røff beater?
 
Muligens feil tråd, men en kompis av meg tryna kolossalt på glatta i dag. Suben fikk mest juling. Slo av et skår i glasset, bezelinsert sprakk og lenka ser ikke ut. Selvfølgelig hadde han ikke forsikring... Hvor ille kan utgiftene bli, hvis han ikke skal ha en hinsides røff beater?
Hva slags Sub snakker vi om her? Ny eller vintage? Glasset og bezelinsert er ikke dyrt om vi snakker nytt.
 
Muligens feil tråd, men en kompis av meg tryna kolossalt på glatta i dag. Suben fikk mest juling. Slo av et skår i glasset, bezelinsert sprakk og lenka ser ikke ut. Selvfølgelig hadde han ikke forsikring... Hvor ille kan utgiftene bli, hvis han ikke skal ha en hinsides røff beater?
Det er garantert flere enn meg som ønsker å se bilder. Og det litt brennkvikt! ;)