Rolex Submariner Appreciation tråd

Hvordan kan det gå an at alle verdens klokke produsenter lager klokker som i mine øyne er 99% kopier av Sub? Eier de ikke skam? og hvem vil egentlig gå med en klokke uten noen form for originalitet?

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Hvordan kan det gå an at alle verdens klokke produsenter lager klokker som i mine øyne er 99% kopier av Sub? Eier de ikke skam? og hvem vil egentlig gå med en klokke uten noen form for originalitet?
Spent på å høre hva du legger i de 99%.
For det finnes da vitterlig mange dykkerur som ikke er en blåkopi av Sub?

Spent på å høre hva du legger i de 99%.
For det finnes da vitterlig mange dykkerur som ikke er en blåkopi av Sub?

Nå tror jeg du misforsto meg litt, kan være jeg var litt utydelig.. Men hvis du ser på klokker som Steinhardt Ocean One, Citizen 7 Diver så syntes jeg de er alt for like Sub, og det finnes mange flere som lager klokker med dette designet..

Bracelet stretch...yeah right. :) Her er en brukt 16618:

20394400_307488929722152_1528778860093505536_n.jpg

I 4 uker, ja! Jeg synes bare på det året jeg hadde 116718 at den ble slappere i lenka. Og det er jo en moderne lenke.

• Liker
Reaksjoner: Lakris
Fem uker siden denne kom inn nå, og jeg kan fortsatt ikke finne en eneste negativ ting ved den.
Titta en del på vintage subs før jeg kjøpte den, med løse planer om å finne en birthyear. Da syns jeg kassen på denne var utrolig firkanta, men den har så absolutt vokst på meg og jeg synes nesten de gamle ser litt puslete ut nå :eek:

IMG_6307.JPG