Rolex Submariner Appreciation tråd

He, he. Noe må man jo drømme litt om. Men, jeg er forsåvidt forsynt og har ingen konkrete planer om flere klokker. Men, plutselig får man kanskje et anfall.

He, he. Noe må man jo drømme litt om. Men, jeg er forsåvidt forsynt og har ingen konkrete planer om flere klokker. Men, plutselig får man kanskje et anfall.

Aahh.. Trodde du hadde kjøpt den. Når bildene er gode så regner man jo med at det er du som har tatt dem :eek:

Aahh.. Trodde du hadde kjøpt den. Når bildene er gode så regner man jo med at det er du som har tatt dem :eek:

Takk for det. :) Ble bare litt fascinert av dome på en 1680. Men - egentlig så liker jeg klokkene originale. Rykker litt i øyenbryna når jeg bruker natoreim en sjelden gang, for ikke å snakke om å eventuelt skifte ut plexi med cyclops med en dome. Ser nå pent ut på bilder, men usikker på om jeg kunne "levd" med det.

Jeg har blitt ultratradisjonell på mine gamle dager...

Ahh...Den Exploreren (1016 sant?) er skikkelig lekker! Om den noen gang skal ut tar jeg gjerne imot en PM! :)

Det er en 1016, ja. Tusen takk! Det er notert! ;) Tror ikke det blir aktuelt med det første. Er skikkelig fornøyd med den. Det er virkelig en keeper :)

10932546_396698590507358_1871565187_n.jpg