Rolex Submariner Appreciation tråd

C9DB088B-4F4C-4148-9C7D-1C9DFCC644CC.jpeg
 
Blir inspirert av alle dine flotte rem-kombos! At 6-sifret sub ikke kler noe annet enn lenken motbeviser du virkelig :)
Takk, det var hyggelig å høre:)! Er en stor rem-fan og tenkte jeg ikke kunne la være å forsøke med suben. Det er jo helt klart lettere med en 5-sifret, men noen synes jeg passer bra, absolutt. Remmen på bildet er fra Watchgecko og er særdeles solid, den blir forhåpentlig enda bedre med tiden!
 
Takk, det var hyggelig å høre:)! Er en stor rem-fan og tenkte jeg ikke kunne la være å forsøke med suben. Det er jo helt klart lettere med en 5-sifret, men noen synes jeg passer bra, absolutt. Remmen på bildet er fra Watchgecko og er særdeles solid, den blir forhåpentlig enda bedre med tiden!
Meget vellykket kombo! Skal bestille noen selv til min sub. Andre enn Watchgecko du anbefaler? Del gjerne noen wristshots også :)
 
Meget vellykket kombo! Skal bestille noen selv til min sub. Andre enn Watchgecko du anbefaler? Del gjerne noen wristshots også :)
Takk igjen! Faktisk vil jeg anbefale TS egne semskete skinnremmer. De er flotte, svært myke og du unngår noe av det som kan bli et problem når man ikke kjører Everest på 6-sifret, nemlig at remmen skraper inntil kassen øverst og lager litt kjedelige merker. Ellers vurderer jeg p.t. å bestille et par vintage remmer fra finwatchstraps på Etsy. De ser veldig bra ut, og har fått mye bra omtale. Wristshots will follow;)
 
  • Liker
Reaksjoner: hbf