Til salgs en svært pen Rolex Submariner date fra 1993 (serienr. S198XXX) med matchende og delvis utviklet kremet patinering på visere, skive og perle. Bezelinsert har antydninger til å utvikle et blåskjær. I følge forrige eier har uret aldri blitt polert. Finnes derfor vanlig bruksslitasje som hairlines og ymse dings her og der (se bilder). Lenke (93150 m/501b endeledd) i relativt fin og tight stand, 12 ledd som passer opp til 20 cm håndledd (gjetter jeg), diver extension.
Det er noe slitasje i godset på innside og ytterkant av lugs kl. 12, sannsynligvis etter at tidligere eier har brukt en bøyd barrett. I følge urmaker er dette mulig å utbedre. Ikke særlig sjenerende etter min mening. Åpnet og trykktestet av urmaker i Trondheim nå nylig - ser veldig fint ut uten antydning til behov for service i nærmeste fremtid (dog er servicehistorikk ukjent). Uret holder tiden godt og trekker opp mykt.
Leveres uten papirer og bokser da dette har forsvunnet med tiden.
Selges kr 69 500,-. Fortrinnsvis rent salg, men kom gjerne med bytteforslag.
Har utelukkende gode referanser gjennom tidligere salg/kjøp her på tidssonen.no. Overleveres i Trondheimsområdet eller sendes med posten på kjøpers regning. Penger på konto før overlevering.
Det er noe slitasje i godset på innside og ytterkant av lugs kl. 12, sannsynligvis etter at tidligere eier har brukt en bøyd barrett. I følge urmaker er dette mulig å utbedre. Ikke særlig sjenerende etter min mening. Åpnet og trykktestet av urmaker i Trondheim nå nylig - ser veldig fint ut uten antydning til behov for service i nærmeste fremtid (dog er servicehistorikk ukjent). Uret holder tiden godt og trekker opp mykt.
Leveres uten papirer og bokser da dette har forsvunnet med tiden.
Selges kr 69 500,-. Fortrinnsvis rent salg, men kom gjerne med bytteforslag.
Har utelukkende gode referanser gjennom tidligere salg/kjøp her på tidssonen.no. Overleveres i Trondheimsområdet eller sendes med posten på kjøpers regning. Penger på konto før overlevering.
Redigert: