Solgt Rolex Submariner 16610 fra 2003 - Norsk AD - service i 2020 og forsikringspapirer

Medlem
17. juli 2016
Innlegg
215
Sted
Oslo
Rolex Submariner ref. 16610 fra 2003, kjøpt hos Bjerke. Kommer komplett som vist på bilde, inkl. original kvittering og utskrift fra Bjerke på kjøp. Fremstår i mine øyne pen, normal slitasje på klokke fra 2003 - ingen unormale bruksmerker.

Service foretatt i 2020, kvittering foreligger. Forsikringstakst foreligger også, slik at klokken kan forsikres umiddelbart dersom man ønsker det.

Kjøpt brukt av meg tidligere i år for bruk i rotasjon med annen klokke, men bilkjøp gjør at jeg må selge én av to. Rent salg er derfor å foretrekke. Penger på konto (straksbetaling er da enklest evt. Vipps dersom kjøper tar gebyret) før overlevering. Kan sendes med EON på kjøpers risiko, men da med betaling på forhånd.

Dette er første klokken jeg selger, men har lang fartstid på forumet. Jeg holder til i Oslo, og klokken kan sees etter avtale her. Ved henvendelser ønsker jeg fullt navn og telefonnummer :) Ta kontakt på PM for en hyggelig prat!

Pris: 120 000,-.

1.jpeg

2.jpeg

3.jpeg

4.jpeg

5.jpeg

6.jpeg

7.jpeg

8.jpeg

9.jpeg

10.jpeg
 
  • Haha
Reaksjoner: patashnik