Rolex subculture. Videoer fra Youtube

@Speedticket kan du forklare en uvitende sjel om hva som er poenget med tråden? Du går altså inn på youtube og skriver "Rolex" i søkefeltet og poster resultatet her?

Redigert av en moderator:
@Speedticket kan du forklare en uvitende sjel om hva som er poenget med tråden? Du går altså inn på youtube og skriver "Rolex" i søkefeltet og poster resultatet her?

57994408.jpg

@Fyrsten
Er det virkelig ålreit å bumpe tråden sin på denne måten?
Spesielt med tanke på at den bare er full av fjas?

Min mening er at denne tråden har fått gå mer enn langt nok, og jeg har inntrykk av at det kan gjelde et flertall.
På omtrent alle andre forum jeg frekventere hadde denne tråden vært stengt for lenge siden. Ber ærbødigst om at denne saken taes opp på høyeste hold, helst direkte til paven. Ønsker å fremme forslag om at det holdes nasjonal folkeavstening om dette trykkende temaet vi alle nå står ovenfor i disse så ellers prisbelastede tider for oss stakkars Rolex-sauer.
Nå må det snart vudreres om jeg må kutte ut å varme opp flaggstanga på hytta i vinter, og jeg trenger ikke denne tråden hengende over meg i tillegg.

Hjertelig hilsen.

------
Sånn ellers.
@Speedticket:
Det fremstår for meg ikke som særlig ålreit oppførsel å bare ignorere alle tilbakemeldingene du får og bare fortsette å dure på på denne måten. Jeg klarer i alle fall ikke ta deg seriøst som bruker. Antageligvis bryr du deg ikke en flekk, helt greit for meg det, men tenkte jeg bare skulle si ifra.

Tusen takk.

Og den raskeste veien til å komme på "shit-listen" til de fleste som frekventerer forumet endel:mrgreen:

Jeg har bestandig tenkte meg at man trenger ikke å gå så langt på Rolex tema for å havne på "shit-listen"...
Hvis Speedticket er Nr 1 på lista, kjenner jeg noen som er ikke så langt etter han tror jeg:rolleyes:

Jeg forstår ikke hvorfor dere er så forbanna på tråden... Ingen er tvangt til å åpne den.
Rolex er den meste mediatiserte ur varemerke i verden og tråden bare viser en brokdel av det som fins på Youtube og andre mediene.
At det fins så mye dritt(ja jeg kalle det dritt også) er ikke tilfeldig: The price of fame kan vi kalle det.
Ja, og vi kan til og med kalle tråden for en karikature av Rolex.

Cluet er at @Speedticket konsekvent nekter å forklare hva han vil med denne tråden, etter utallige oppfordringer. Da framstår det kun som spam og provokasjon for den som lar seg provosere.

For min del (som navigerer TS med "nye innlegg"-knappen) hadde en "ignorer tråd"-funksjon elegant løst både dette og hint :)