Rolex - Spådommer 2024

Synes Rolex traff godt med GMT-Master. Veldig lekkert :)

IMG_9502.jpeg
 
Synes Rolex traff godt med GMT-Master. Veldig lekkert :)

Vis vedlegg 366364
Det er absolutt ikke noe feil med den som sådan, men personlig mener jeg de like gjerne kunne gått for helt sort. Den grå/sorte kombinasjonen blir verken fugl eller fisk. Den er litt mer interessant på gull/TT, men på stål synes jeg den ble helt feil og "tørr".
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalse og andres
Det er absolutt ikke noe feil med den som sådan, men personlig mener jeg de like gjerne kunne gått for helt sort. Den grå/sorte kombinasjonen blir verken fugl eller fisk. Den er litt mer interessant på gull/TT, men på stål synes jeg den ble helt feil og "tørr".
Tipper den ser bedre ut IRL. Samme med 126713GRNR, som jeg ikke synes imponerer på bilder. Fikk nettopp tafset på en hos AD, helt nydelig! Spillet mellom grått og sort er mye tydeligere IRL.
IMG_0317.png
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Tipper den ser bedre ut IRL. Samme med 126713GRNR, som jeg ikke synes imponerer på bilder. Fikk nettopp tafset på en hos AD, helt nydelig! Spillet mellom grått og sort er mye tydeligere IRL.
Vis vedlegg 366369
Mye mulig at bilder ikke yter den rettferdighet.
Men på TT og gull "skjer" det litt mer med gullet og kontrasten til det grå kommer mer frem. På stålmodellen synes jeg den ble veldig tam og grått på sort på sort. Men hvis man vil gå litt under radaren og vil unngå altfor lange ventelister så er den jo forsåvidt et velkomment tilskudd i katalogen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Consigliere
Liker veldig godt at den går «litt under radaren» sammenlignet med de to andre stålmodellene. Har likt bezelen siden den ble lansert på TT og helgull, men ser enda bedre ut på stål etter min mening. Helsort blir litt kjedelig og for likt Submariner.

Mitt eneste ankepunkt er de grønne detaljene.

Hadde vært interessant og hørt dine betraktninger, @Loevhagen. Du har jo et øye for sånt :)