Rolex som falt av..

Medlem
4. okt. 2009
Innlegg
191
Sted
Skien
Min kone ringte fortvilet fra Paris i kveld og meddelte at hennes Rolex hun fikk for ca 14 dager falt av håndleddet. Det viser seg visstnok at en av pinnene er falt ut av Oysterlenken. Heldigvis merket hun det, men i værste tilfelle kunne hun faktisk ha mistet klokken uten å merke det. :sad: Nå blir klokken på hotellet resten av høstferien!

Har andre her opplevd noe tilsvarende?
 
rolexwear.jpg


http://www.minus4plus6.com/maintenance.htm

Ikke opplevd dette, men det er jo et kjent problem at springbar'ene kan bli slitt (se linken ovenfor).
 
Gå innom der du kjøpte den også sier du; "min kone er litt redd for å bruke en så dyr gave, hun lurer på om det er helt trygt med lenke, hun hadde nemlig en veninne som mistet en klokke med lenke tidligere." da kommer urmakern til å fortelle deg hvor fantastisk gode rolex lenkene er og da legger du fram din kones klokke:) Blir sikkert gøy for deg/oss og kjipt for urmakeren:)

Utrolig bra hun merket at klokken løsnet da! Lekker klokke!
 
Gå innom der du kjøpte den også sier du; "min kone er litt redd for å bruke en så dyr gave, hun lurer på om det er helt trygt med lenke, hun hadde nemlig en veninne som mistet en klokke med lenke tidligere." da kommer urmakern til å fortelle deg hvor fantastisk gode rolex lenkene er og da legger du fram din kones klokke:) Blir sikkert gøy for deg/oss og kjipt for urmakeren:)

Utrolig bra hun merket at klokken løsnet da! Lekker klokke!

Hva hadde du egentlig ønsket å oppnå med det? :confused:
Er jo bare å gå inn med klokken å fortelle hva som skjedde, som vanlige folk ville gjort det......
 
Spooky.
Har aldri hørt om det på en ny klokke, nesten uansett merke.
 
Slitt er litt morsomt ;) klokken var ny for 14 dager siden, men selvfølgellig alt kan skje og det lar seg lett fikse, bare litt guffen følelse og tenke på at den faktisk kun blitt borte.

Ah, jeg gikk nesten ut fra at klokken var second hand i og med at noe slikt kunne skje. Har heller aldri hørt om noe lignende på en ny klokke, så dette høres ikke bra ut. Maks uflaks.