Rolex sea-dweller trenger hjelp

tjt

Medlem
22. mars 2011
Innlegg
20
Sted
Oslo
Hei dere Rolex kyndige!

Jeg har en sea dweller med serienummer som begynner på N. Dette skulle tilsi at klokken er produsert i 1991. Det
er imidlertid hele lugs dvs. ikke hull. Jeg trodde hele lugs kom senere enn 1991. Noen som kan svare på dette?
 
Hei dere Rolex kyndige!

Jeg har en sea dweller med serienummer som begynner på N. Dette skulle tilsi at klokken er produsert i 1991. Det
er imidlertid hele lugs dvs. ikke hull. Jeg trodde hele lugs kom senere enn 1991. Noen som kan svare på dette?

Står det' swiss T<25' kl 1800 på urskiven?
Er det på sertifikatet du har funnet serienr, eller har du sett det på urkassen mellom lugs?
 
Lugholes kom vel midt i F-serien omtrent (altså 2004)...

Takk for svar. Jeg har nå sjekket litt. Det er riktig at lugs med hull kom ca. 2004 som dere også sier. Tror jeg vet hva som har skjedd med min klokke... nok en gang takk!
 
Takk for svar. Jeg har nå sjekket litt. Det er riktig at lugs med hull kom ca. 2004 som dere også sier. Tror jeg vet hva som har skjedd med min klokke... nok en gang takk!

For all del ikke del med oss :-o

Eller er det Jonny som har polert vekk hulla??
 
Ja, det var det da...:) Ble borte mente jeg selvfølgelig.

For å dele med dere. Fikk opplyst N serie. Sjekket selv og tok av lenke og riktig det var IKKE N men F altså ikke noe stort mysterium som det først så ut som! Takk igjen til alle.