Klokken er fra 1999 og den er meget pen for alderen. Litt bruksmerker vil man alltid finne på en snart 20 år gammel diver, men ikke noe som er skjemmende imho.
Mye Rolex sportsmodell i stål for pengene dette her
Den fikk et alt for kort liv i min boks grunnet kjøp av 16800 på fredag
Klokken kommer med boks/ytterpapp, pute og klut. Klokken har vært polert og fremstår som meget pen, tross snart 20 år gammel.
Lenken er fast og fin og er også fra 1999. Diver extension er montert og lenke har 12 ledd - passer håndledd opp til 19 cm + extension.
Klokken har et avvik på 3-4 sek pr. døgn.
Jeg har fått opplyst fra tidligere selger at service er foretatt i 2015, dog uten dokumentasjon.
Pris: Kr 62000 pluss evt EON. Bytte: Tudor Submariner, pre 1972-Speedmaster, Speedmaster SpeedieTuesday, Speedmaster Ultraman
Holder til i Bergen.
Takk til tidligere eier for lån av to av bildene
Mye Rolex sportsmodell i stål for pengene dette her
Den fikk et alt for kort liv i min boks grunnet kjøp av 16800 på fredag
Klokken kommer med boks/ytterpapp, pute og klut. Klokken har vært polert og fremstår som meget pen, tross snart 20 år gammel.
Lenken er fast og fin og er også fra 1999. Diver extension er montert og lenke har 12 ledd - passer håndledd opp til 19 cm + extension.
Klokken har et avvik på 3-4 sek pr. døgn.
Jeg har fått opplyst fra tidligere selger at service er foretatt i 2015, dog uten dokumentasjon.
Pris: Kr 62000 pluss evt EON. Bytte: Tudor Submariner, pre 1972-Speedmaster, Speedmaster SpeedieTuesday, Speedmaster Ultraman
Holder til i Bergen.
Takk til tidligere eier for lån av to av bildene
Redigert: