Rolex på veggen

Medlem
22. april 2008
Innlegg
371
Jeg skal pynte litt opp i min lille hule og kunne tenke meg noen eldre rolex ads eller lignende på veggen. Har tittet en del på ebay men tilbudet er magert der for tiden. Den siden som tidligere hadde rolexpostere ser nå ut til å ha fått besøk av opptil flere jurister så der er alt rolexrelatert borte. Er det noen som har tips til klokkerelaterte ting som kan henges på veggen så tas de mot med takk
 
for poster printing:D

1yu0c5.jpg
 
Et Rolex-speil for morgenens klokkeprøving pynter opp :D

Klokkebilder412-1.jpg


Litt nips?

Klokkebilder415.jpg


Eller hva med ditt eget AD-display?

Klokkebilder399.jpg
 
Det der hadde jeg aldri fått lov til å ha av dama. Hun synes det er litt mye med to windere i vinduskarmen. åh, livet er urettferdig. (mest med tanke på alle klokkene til Anders)
 
Jeg søkte på "rolex ad" på bukta og fikk opp 34 resultater.
Kunne godt tenke meg å kjøpe et knippe selv. Men da blir vel konemor over seg av begeistring...:D
 
Det der hadde jeg aldri fått lov til å ha av dama. Hun synes det er litt mye med to windere i vinduskarmen. åh, livet er urettferdig. (mest med tanke på alle klokkene til Anders)

Da vet vi altså hvem som går med buksene i den familien, ja :p
 
Da vet vi altså hvem som går med buksene i den familien, ja :p

Ja, jeg synes tøfler er å foretrekke. Får bare kjøpe et mekanisk ur til hun så tror jeg det blir en annen tone, hun sikler fælt etter GMT`n min...
 
Ja, jeg synes tøfler er å foretrekke. Får bare kjøpe et mekanisk ur til hun så tror jeg det blir en annen tone, hun sikler fælt etter GMT`n min...

Da er det bare én ting å gjøre da... Gjemme den godt, slik at hun ikke finner den :p

Men, skulle ikke du selge den?
 
Den er alltid på armen min, så blir ikke så lett å gjemme den.

Den lar seg desverre ikke selge, ikke det at det ikke er et marked, men jeg må nok beholde den livet ut, min første og til nå eneste Rolex, kan ikke selges da. Lufter litt planene om å flippe IWC`n, men den har jeg også blitt veldig glad i. Ikke lett å være så glad i å bruke penger når man plutselig er tilbake på skolebenken uten inntekt. Booooooring!
 
Den er alltid på armen min, så blir ikke så lett å gjemme den.

Den lar seg desverre ikke selge, ikke det at det ikke er et marked, men jeg må nok beholde den livet ut, min første og til nå eneste Rolex, kan ikke selges da. Lufter litt planene om å flippe IWC`n, men den har jeg også blitt veldig glad i. Ikke lett å være så glad i å bruke penger når man plutselig er tilbake på skolebenken uten inntekt. Booooooring!

Det vet jeg alt om :) Av mine Rolexer er GMT min absolutte favoritt!

Men, føler vi beveger oss litt off-topic og at dette skulle ha vært i PM :p
 
Beklager å avbryte pludringen, men denne tråden minnet meg på at jeg hadde et par ekstra ads til innramming. Nå er dassdekorasjonene snart fullendt. :D

IMG_6818.jpg
 
Nice, JoLu! Tror jeg har alle de der, pluss en haug andre :) Men på veggen har de ikke kommet ennå. Må bare finne noen fine rammer, noen tips? Liker de svarte passepartoutene meget godt!
 
Rammer og passepartout er kjøpt ferdige på en fotoforretning. Ble nødt til å kutte litt i annonseteksten her og der, men skal man få det perfekt på et rammeverksted er jo prisen deretter.
 
Beklager å avbryte pludringen, men denne tråden minnet meg på at jeg hadde et par ekstra ads til innramming. Nå er dassdekorasjonene snart fullendt. :D

IMG_6818.jpg

Dette må da i så fall være drømmedassen!:cool: