Rolex Milsub 5517 (OPPDATERT M NYE BILDER)

1000stk, 500kr hver, å har vi den en dag hver i de neste 3 årene. Vinneren trekkes i 2016? I'm inn!

Løp direkte ned og tømte alle små bokser vi hadde med rot og skrot i kjelleren på gulvet ...men, ingen Mil sub der gitt ...sukk

Dette er MEGET spennende!!! Og takk for at du deler dette med oss;)

Det der kaller jeg patos! Blir andektig av å tenke på historien bak et sånt klenodium.... Historie blir til hver dag som går, og jeg kikker stjålent mot min egen winder: Hva vil mine glossy nyskapninger fortelle om 50-60 år? Sukk.....

Historie blir til hver dag som går, og jeg kikker stjålent mot min egen winder: Hva vil mine glossy nyskapninger fortelle om 50-60 år? Sukk.....

At de ble plassert i et slags snurreskap og kikket på:p:p:p

Dette er en spennende historie, litt som klokkeversjonen av å vinne 7 rette i Lotto...

Dersom den er ekte håper jeg den ender her på sonen og kommer hver dag på dagens klokke:D

Synd at poenget mitt forsvant. Mine ur brukes, men jeg bruker kun ett om gangen- noe jeg har misforstått? ;)

Skjønte poenget, men følte der lå en smæsj jeg ikke klarte å holde meg unna:) Sorry, ikke meningen å støte deg!

Skjønte poenget, men følte der lå en smæsj jeg ikke klarte å holde meg unna:) Sorry, ikke meningen å støte deg!

None taken! Bare jeg som ble litt sentimental- skjønte at jeg hadde uttrykket meg innbydende til den kommentaren du gav, etter at jeg hadde skrevet svarmeldingen. Igjen- ingen såre følelser herfra :)