Rolex Milsub 5517 (OPPDATERT M NYE BILDER)

Jepp, den har faste barretter. Djesus jeg hadde blitt grønn av misunnelse hvis jeg fant ut at fetter'n min satt og ruget på en milsub :)

Ville byttet kasse og urverk også. Jeg kan ta de utslitte delene imot gratis :)

Nb har den faste barretter? Er på mobil...
Den siste 5517 som gikk på auskjon i England gikk for ca 700.000
så......................................................................................

Ganske sprøtt det her.

Seriøst spørsmål: Det er vel ikke feil å bytte krystallen på en slik klokke, eller skal den helst være med for å fortelle historien? I så fall kan du jo på en måte ikke polere den heller. Man tenker jo ikke slik med en vanlig vintage 5513.

Ganske sprøtt det her.

Seriøst spørsmål: Det er vel ikke feil å bytte krystallen på en slik klokke, eller skal den helst være med for å fortelle historien? I så fall kan du jo på en måte ikke polere den heller. Man tenker jo ikke slik med en vanlig vintage 5513.
Hei,kan desverre ikke svare på så mange spørsmål her,det som sagt ikke min klokke,beklager.

Ganske sprøtt det her.

Disse skal, så vidt meg bekjent, være så originale som fysisk mulig.

Spenningen jeg føler nå er sammenlignbar med barns opplevelse av å være med Kaptein Sabeltann på skattejakt i Kjuttaviga:) Spent på fortsettelse! Kult at det skjer i Norge, og at det deles på sonen! :)

Moro at du holder oss oppdatert! Spennende å se hvordan dette ender. :)

Det her er helt vilt! Hold denne tråden oppdatert på hvordan det går. Faen at ikke jeg har en sånn i rotekassa..