Rolex i gave

Galskap å kjøpe en klokke uten dato...

+10!

Kjør safe her, til en 50 årsdag så skal klokken for det første være 100% ny. Kjøp ikke noen av de "smale" Rolex modellene som første Rolex ur. Selvsagt skal uret ha dato! Så den nye typen Submariner er vel mitt tips. Kontakt Lervik Ur i Haugesund for et godt tilbud på Submariner 116610LN.

AW:)
 
+10!

Kjør safe her, til en 50 årsdag så skal klokken for det første være 100% ny. Kjøp ikke noen av de "smale" Rolex modellene som første Rolex ur. Selvsagt skal uret ha dato! Så den nye typen Submariner er vel mitt tips. Kontakt Lervik Ur i Haugesund for et godt tilbud på Submariner 116610LN.

AW:)

Enig med du gitt!
 
Steike! For en tilbakemelding! :eek: Kan nevne at det heldigvis er en stund til femtiårsdagen enda, men det skader jo aldri å være tidlig ute. Med så mye tips og meninger skal det nok bli vesentlig lettere å finne ut av dette - og dato blir tydeligvis nødvendig. Tusen, tusen takk for den gode hjelpen! Dette var utrolig hyggelig! :D
 
Jeg er selv 50, min all time Rolex favoritt er GMT - uansett versjon. Dere har kanskje et budsjett som gir en begrensning? Uansett om dere kjøper nytt eller brukt, så er dette en flott gave til gammern. :)

+ 1

Nærmer meg faretruende 50 år selv, og ville gått for GMT 116710 eller Submariner 116610, mao blant den nye typen.
 
50 års gaven

Hei
Nærmer meg selv den alder og kjøpte min første rolex for 2 år siden og valgte en submariner
Kjøpt hos Lervik i Haugesund,både produkt og leverandør kan varmt anbefales.