Rolex-GTG i Oslo torsdag 28.10

Forresten ser jeg at Jayeff har tatt ansvar for en unboxing på Bergen GTG.

Vi kan vel ikke være dårligere. Noen som kjenner kallet?

Da er uken for Rolex-GTG her :D Jeg kommer til å sende ut PM med alle detaljer i løpet av dagen. Skal ikke si at vi setter stopp for påmelding i dag, men jeg setter jo pris på om alle som vil være med får ut fingeren.

Da er uken for Rolex-GTG her :D Jeg kommer til å sende ut PM med alle detaljer i løpet av dagen. Skal ikke si at vi setter stopp for påmelding i dag, men jeg setter jo pris på om alle som vil være med får ut fingeren.

Venter i spenning....Dette blir gøy..

Hvis Fedex vil meg vel blir det offisiell unboxing på Oslo GTG på torsdag!;);)

Jeg følte at noen måtte ta ansvar og når Ursa sin godbit (?) neppe rekker frem falt det på meg...

Hvis Fedex vil meg vel blir det offisiell unboxing på Oslo GTG på torsdag!;);)

Jeg følte at noen måtte ta ansvar og når Ursa sin godbit (?) neppe rekker frem falt det på meg...

Ja, nå ble jeg enda mere spent! Denne kvelden kommer til å bli en høydare!

Da har jeg sendt ut stedsbeskrivelse til alle 20 påmeldte! :D Dersom noen mener de har meldt seg på uten å få PM, kontakt meg så fikser vi det.

Jeg gleder meg! :D :D :D

...Norges Bank ?;)

PS! for å unngå misforståelse, jeg er ikke bekymret i det hele tatt...20 klokke-"geeks" på samme sted burde avskrekke enhver...

Spesiellt når man tenker på at 99.99% av norges befolkning ikke legger merke til (for ikke å si gjenkjenner) hva klokke en person har på seg.

Dog tenker dere på å stable Rolex-boksene på bordet er det kanskje en annen ting...

Noen som skal ha klokke på hver hånd da, som seg hør og bør under et klokke GTG ? ;)
ca8.jpg