Rolex-GTG i Oslo torsdag 28.10

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Kjære Rolex-venner! Ursa Major og undertegnede har gleden av å invitere dere til GTG i Oslo torsdag 28. oktober, kl 18-20.

Vi kommer til å møtes i et hyggelig lokale i gangavstand fra Nationaltheateret, men av sikkerhetshensyn kommer kun de påmeldte til å bli informert om nøyaktig lokasjon. Vi kommer med å operere med gjesteliste i døra, om du vil ha med en Rolex-venn vil vi gjerne ha vedkommendes navn også.

Send meg en PM med fullt navn og telefonnummer, så setter jeg deg på lista.

Vi håper mange har anledning til å stille, og at dere tar med dere noen deilige godbiter fra klokkeboksen :D

Jeg har dessverre ikke mulighet til å stille her - men berømmer dere for flott initiativ!

Får håpe det passer bedre en annen gang!

Vi fikk jo god respons i de første trådene, håper folk følger opp og melder seg på :D Jeg tror dette kommer til å bli en meget bra kveld!

Jeg kommer...

Var ikke meningen å hoppe over tråden din, Anders. Men jeg tenkte det holdt å sende PM;)

Joda, PM holder :D Men det var en litt treg start på PMene ...

Bare for å avklare: PM med navn og telefonnummer er påkrevet, jeg har ikke laget en liste basert på de tidligere trådene eller innlegg i denne tråden.

Jeg har fått spørsmål om bruken av navn og telefonnumre, det er helt naturlig at vi ikke ønsker oss en situasjon hvor medlemmenes navn havner i gale hender. Det er kun jeg som kommer til å ha den fulle listen med koblingen navn-tlf-brukernavn. Denne listen vil slettes etter arrangementet. Jeg tar deres tillitt til meg høytidelig.

Vi kommer til å sile på navn i døren, men denne listen vil ikke inneholde telefonnr eller TS-brukernavn.

Eksakt lokasjon har jeg tenkt å holde hemmelig litt til, og vil kun blir opplyst om på PM. Jeg håper på denne måten vi på aller beste vis har gjort det vi kan for å gjøre kvelden sikker og avslappende for alle.

Ta gjerne kontakt med meg på PM om dere har tanker eller spørsmål rundt arrangementet.

Her er det bare å fortsette å melde seg på - dette blir en højdare!

Hvor mange Rolex - gamle som nye - klarer vi å samle på et bord?

Hvilket Rolex-ur blir kveldens eldste? Nyeste? Mest skjeldne? Hvor mange Submarinere finnes det blandt TSere? Her er det bare å pakke med seg samtlige Rolex' i samlingen og stille opp!

Dette blir spennende!

Det gjør det absolutt :D Jeg har en liten (!) samling gamle Rolex magasinreklamer, den tar jeg med, mye artig å kikke på.