Med ny tilværelse som one watch guy, er jeg nødt til å selge unna min flotte Rolex GMT-Master II, ref. 126710blro også kjent som Pepsi på oyster lenke. Klokken er fra 2020 og i meget fin stand.
Strøken klokke med det jeg mener er riktig lenke som gjør denne klokken mye tøffere enn på jubilee lenke. Levert originalt med jubilee lenke, men jeg har byttet over til en oyster lenke som jeg synes kler denne mye bedre. Lenken er fra 2025 og er i meget fin stand.
Sparsomt brukt, så ingen skader, hakk/dings, kun normal bruksslitasje med hairlines - se bilder for tilstand.
Komplett sett fra Urmaker Bjerke inkludert original kjøpskvittering fra 2020.
Følger også med kjøpskvittering fra Norsk bruktforhandler med garanti ut 2026.
TS pris: 220.000,-
Har flere med GG anmeldelser fra både finn.no og tidssonen, og setter pris på en ryddig handel.
Ingen bytter, ingen krypto, ingen Revolut - kun bankoverføring.
Hentes på Stabekk / Lysaker, evt. sendes med Posten Ekspress Over Natt / Norgespakke Ekspress for kjøpers regning mot forhåndsbetaling.
Penger på konto innen overtakelse - ingen unntak.
Strøken klokke med det jeg mener er riktig lenke som gjør denne klokken mye tøffere enn på jubilee lenke. Levert originalt med jubilee lenke, men jeg har byttet over til en oyster lenke som jeg synes kler denne mye bedre. Lenken er fra 2025 og er i meget fin stand.
Sparsomt brukt, så ingen skader, hakk/dings, kun normal bruksslitasje med hairlines - se bilder for tilstand.
Komplett sett fra Urmaker Bjerke inkludert original kjøpskvittering fra 2020.
Følger også med kjøpskvittering fra Norsk bruktforhandler med garanti ut 2026.
TS pris: 220.000,-
Har flere med GG anmeldelser fra både finn.no og tidssonen, og setter pris på en ryddig handel.
Ingen bytter, ingen krypto, ingen Revolut - kun bankoverføring.
Hentes på Stabekk / Lysaker, evt. sendes med Posten Ekspress Over Natt / Norgespakke Ekspress for kjøpers regning mot forhåndsbetaling.
Penger på konto innen overtakelse - ingen unntak.