Rolex GMT-Master 6542 white Pan Am til salgs på Finn

En helt annen gravyre spør du meg.... Jeg ville vært skeptisk til å kjøpe annet en ris fra Saigon.

6.jpg

Maildialog:

Jeg:
Hei. Her var det jo mange godbiter. Imponerende! Har du bilder av den faktiske GMT Pan AMen? Du har jo tydelig tatt disse enten herfra: Rolex GMT PAN-AM REF 6542, YEAR 1958, for price on request for sale from a Seller on Chrono24 Eller herfra: ROLEX GMT PAN-AM REF 6542, YEAR 1958 Jeg kan være meget interessert i denne, men må selvfølgelig se bilder av det faktiske uret som selges. Bor et lite stykke unna deg, men det kan være vel verdt turen, men vil ikke reise forgjeves. Mvh

Han:
Bilde av min Pan Am er tatt på mitt stuebord,med urmakeren,min venn til stede.Kontakt meg om ca.1 uke når jeg er ute fra lungerehab.så kan du se den.Jeg har operert vekk en lunge.Mvh. Rolf

Han:
Bilde av min Pan Am er tatt på mitt stuebord,med urmakeren,min venn til stede.Kontakt meg om ca.1 uke når jeg er ute fra lungerehab.så kan du se den.Jeg har operert vekk en lunge.Mvh. Rolf

da var det et glimrende tidspunkt til å legge inn en annonse.

Maildialog:

Jeg:
Hei. Her var det jo mange godbiter. Imponerende! Har du bilder av den faktiske GMT Pan AMen? Du har jo tydelig tatt disse enten herfra: Rolex GMT PAN-AM REF 6542, YEAR 1958, for price on request for sale from a Seller on Chrono24 Eller herfra: ROLEX GMT PAN-AM REF 6542, YEAR 1958 Jeg kan være meget interessert i denne, men må selvfølgelig se bilder av det faktiske uret som selges. Bor et lite stykke unna deg, men det kan være vel verdt turen, men vil ikke reise forgjeves. Mvh

Han:

Bildene er åpenbart hentet fra nettet! Og han påstår at de er tatt hjemme hos han....... Jeg er også enig at dette ser laser-gravert ut...... Hvis noen får se noen av klokkene, hadde det vært moro å få rapport!

Bare scam!!!! men jeg har sendt en mail om prisen og litt mer detaljer bare for moro skyld. Den PanAmen frister..

har ikke ha fyren fjerna en kroppsdel for hver annonse? Ikke rart klokkene ikke betyr så mye lengre, han dør jo snart.

Redigert:
da var det et glimrende tidspunkt til å legge inn en annonse.

:D

Lungerehab er kjedelige greier, litt kjøp og salg på kveldene får tida til å gå.

Edit: Samtlige annonserte ur er forresten fra sidene til Minh Quy i Vietnam.

Bjørkepresidenten

Rolex Day Date - Birch Dial ref 18038 Rare!

57' Air King

Rolex Air King Ref. 6569 Rare!

45' Air King Date

Rolex Oyster Perpetual Air King Date Precision Ref 5701 Rare!

54' Honeycomb Dial

Rolex Oyster Date Perpetual Ref 6518 Honeycomb Dial Rare !!

Redigert:
Er du interessert i at vi møttes hos urmaker for å sjekke klokken?

Det er ikke problem for meg.Det er Rolexforhandler i Haugesund.

Mhv. Rolf

Hadde vært gøy å avtalt møte for å sjekke om han møtte opp:D