Rolex GMT Master 2 BLNR

SantaMonica

Støttemedlem
Medlem
25. nov. 2014
Innlegg
2.098
Sted
Jessheim/Brooklyn
For omtrent nøyaktig to måneder siden ringte jeg Lervik Ur og la inn bestilling på en klokke jeg har hatt lyst på i lang tid. Den ble nesten kjøpt for halvannet år siden, men et huskjøp omrokkerte litt på prioriteringer i hjemmet. Min første Omega har sin link til filmverden og det skulle jaggu meg min første Rolex også få (...om enn noe mer uformelt enn førstnevnte). Yngstejenta på 5 år er superfan av Batman og resten av DC Comicsgjengen. Hun har selvsagt blitt foret av meg med bilder av BLNR og synes den er verdens tøffeste klokke som jeg absolutt burde anskaffe :).....

Rolex GMT Master 2 BLNR er i mine øyne en utrolig tøff og kul Rolex. Jeg var heller aldri i tvil om at GMT er riktig for meg. Med hyppige reiser rundt om kring i verden har jeg et reelt behov for å kunne ha kontroll på mer enn én tidssone. Dessuten dekkes sjøen av PO'en min, Seikoen tar unna hardshipgreiene, mens Speedmasteren er kjekk å ha til andre begivenheter og eventuelt en tur i rommet. Greit å kunne ta høyde for alle behov til lands og til vanns og i luften med.

Kl. 0815 i dag morges kom budbilen kjørende til kontoret mitt. Dette hadde jeg ventet lenge på, så unboxingen ble høyt prioritert foran andre morgenaktiviteter.

Nok snikk snakk, let's unbox:

IMG_0416.jpg

Må få skryte masse av Lervik. Trivelig gjeng som vet å gi god service.

IMG_0418.jpg


IMG_0420.jpg

Jaggu, der lå den og ventet på meg!

IMG_0422.jpg

Den er jo skikkelig kul, da ;)!!!

IMG_0427.jpg

Og hva passet vel bedre enn første wristshot med Colosseumkuppelen i bakgrunnen?

Konklusjon: Dette ble en særdeles fin dag!