Solgt Rolex GMT II 116710

Medlem
1. des. 2010
Innlegg
2.160
Sted
Haugesund
Vurderer å selge/bytte min fantastiske GMT II til fordel for en AP RO 15300.

Klokken er jo kjent for de fleste, så jeg kommer ikke til å legge ut så mye fakta om selve uret og heller fokusere på tilstanden.

Uret er kjøpt hos askeland ur i Mars 2011, men det ble kjøpt av meg i slutten av 2013 av en good guy her inne.
Siden det har uret blitt mye brukt men bærer ikke særlig preg av det. Jeg har med jevne mellomrom polert og børstet lenke/kasse slik at den holder seg veldig godt den dag i dag. Noen små hakk har det blitt, men ikke noe sjenerende. Hairlines og svirls finnes jo i både lenke og kasse men det meste forsvinner med en liten runde med cape cod eller lignende.

Jeg har også passet på å holde hjørnene så "skarpe" som mulig mens jeg har polert uret slik at den ikke bærer preg av å ha blitt vedlikeholdt flere ganger.

Meg bekjent har den ikke vært på service og strengt talt trenger den ikke det før om ett års tid evt lengre. Har dog merket att den sakker litt etter noen ukers bruk så en justering er nok tilpass for den pirkete, men jeg har ikke sjekket hvor mange sekund det er snakk om pr døgn. Men det har ikke plaget meg særlig uten at jeg har lagt merke til det etter å ha brukt den i flere uker i strekk.

Klokken leveres med alt av bokser og papirer, datert og stemplet.

Over til godsakene(bildene):

DSC_0160_zpsiv7i2qdp.jpg


DSC_0154_zpsc6i56ucb.jpg


DSC_0143_zpsrbvco9fp.jpg


DSC_0141_zpsxcpe5drj.jpg


DSC_0345_zpsgfznfemi.jpg


Alle bilder er tatt i nyere tid. Om ønskelig kan jeg ta bilder nærmere,lengre ifra eller hva som skulle være ønskelig, bare si ifra på en melding :)

Jeg følger priseksempelet på forrige 116710 som lå her ute og setter prisen til: 52 000NOK

Jeg tar i mot bud, skambud og bytteforslag på PM!(Jeg er i all hovedsak på jakt etter en AP RO 15300 med svart skive som bytte, med penger fra meg i mellom såklart)

Forbeholder meg retten til å trekke denne om fornuften skulle ta overhånd
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: MrRambutan