Solgt Rolex GMT BLNR 2016 selges/byttes

Medlem
6. aug. 2015
Innlegg
10
Sted
Telemark
Ja, som tittelen sier har jeg en GMT BLNR tatt ut av AD i februar (Urmaker Jørgensen) . Denne er lite brukt og fremstår som ny, fortsatt plast på låsen , og egentlig kun testet.

Men mens jeg ventet på denne, samt i tiden etter har jeg siklet veldig på en Submariner 16803, og dette avtar ikke!

Har allerede en 114060 som jeg har blitt veldig glad i så da blir det GMT'en som må ryke om rett ur dukker opp.

Er i hovedsak ute etter sort/gull, men blå/gull stiller også sterkt. 16613 modellene kan være av interesse men da fortrinnsvis sort/gull.

Noen som er interessert i et bytte? :) mellomlegget blir vi enige om. Hvis ikke legges denne for salg, så får jakten begynne! :)

Er ikke fortrolig med å legge ut bilder her, photobucket og jeg har aldri kommet særlig overens , men sendes selvsagt til interessenter! De fleste vet jo hva en Batman er uansett ;)
 
Gir denne et lite bump! :)

Uret ligger forøvrig til salgs på Finn.no nå, men tar gjerne en TT sub som delbetaling om noen skulle bli fristet ;)
 
Siste bump og prisen settes til 73k , intet under da jeg har ny klokke som venter.

Her får man et nytt ur til en fornuftig penge.

Finnkode: 72827318